Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با انتقاد از عملکرد بانک‌های عامل این استان در اعطای تسهیلات بانکی حوزه تولید، گفت: جایگاه استان در پرداخت تسهیلات مالی تبصره ۱۸ قابل قبول نیست.

صابر پرنیان در جلسه‌ی بررسی وضعیت پروژه گسترش تامین مالی زنجیره تامین آذربایجان شرقی، اظهار کرد: در صورت همکاری و عمل به تعهدات بانک‌ها در ارائه تسهیلات به اندازه آورده دولت، باید رقم تسهیلات اعطای آنها از محل تبصره ۱۸ به ۴۰۴ میلیارد تومان ارتقاء می‌یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سهم سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از اعتبارات تبصره ۱۸ این وزارت خانه ۳.۴ درصد از سهم کل کشور بوده است، افزود: ۸۱ طرح در آذربایجان شرقی برای دریافت تسهیلات از محتبصره ۱۸ به میزان ۴۸۰ میلیارد تومان، به سه بانک عامل معرفی شده‌اند که از این تعداد ۷۷ طرح در مراحل بررسی و پذیرش بانک‌ها قرار دارند و چهار پرونده به دلیل مسائل بانکی عودت داده شده‌اند.

پرنیان تاکید کرد: با توجه به اینکه سهم اعتبارات بین استان‌ها قابل جابجایی است، استان‌هایی که نتوانند سهم اعتباری خود را جذب کنند، سهمیه‌ی آنها به استان‌های متقاضی دیگر تخصیص داده می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، وی با بیان اینکه بانک صنعت و معدن آذربایجان شرقی در پرداخت تسهیلات به برخی از معرفی شدگان عملکرد مناسبی داشته، از سایر بانک‌ها خواست در پذیرش ۱.۵ برابری سهم اعتبارات استان بیش از پیش همکاری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان صمت صمت آذربایجان شرقی تبصره ۱۸ بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۹۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی سه شنبه شب در نشست با قائم مقام بانک صنعت و معدن کشور افزود: یکی از ظرفیت های خوب شهرستان در حوزه معدن است.

وی بیان کرد: از طرحهای اقتصادی که زمینه اشتغال جوانان فراهم می کند حمایت می شود.

فرماندار دشتی نیز گفت: ۲۵ درصد معادن استان در شهرستان دشتی است

بحرانی یادآور شد: از حمایت های بانک صنعت و معدن از طرحهای صنعتی تقدیر می شود.

کد خبر 6093650

دیگر خبرها

  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • انتقادفرماندار شهرستان بستان آباد ازعدم پرداخت وام‌های تکلیفی بر عهده نهاد‌ها
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم پرداخت شده است
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟