Web Analytics Made Easy - Statcounter

قلع و قمع ۲۸ موردسازه‌های غیرمجاز در بخش کجور با حضور مسئولان قضایی و انتظامی کجور استان مازنداران انجام شد.

خبرگزاری میزان - در راستای قانون حفظ کاربری زمین‌های زراعی و باغی، مرحله نخست قلع و قمع بناها، سازه‌ها و دیوار‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی و نیز اراضی خارج از بافت روستا‌ها در بخش کجور با حضور مسئولان قضایی بخش کجور، نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله اول و در راستای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز، مساحت ۲۲ هزارو ۴۵۰ متر از اراضی زراعی منطقه مشهور کندلوس کجور شامل روستا‌های کندلوس، زانوس، کیاکلا و اسلام آباد آزادسازی شد.

در این امر جهاد کشاورزی با همراهی نیروی انتظامی شهرستان نوشهر و با حضور یگان امداد، به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و با دستور رئیس دادگاه عمومی کجور، نسبت به قلع و قمع ۲۸ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شامل ۷ دستگاه ساختمان، ۶ مورد فنداسیون و ۱۵ مورد دیوارکشی اقدام کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تصرف اراضی آزادسازی اراضی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تصرف اراضی آزادسازی اراضی بخش کجور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین

مجتبی حسنی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: با تخریب و قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز بالغ بر ۷۸هزار مترمربع از اراضی کشاورزی منطقه میانچال از توابع بخش مرکزی این شهرستان آزاد و به چرخه تولید بازگشت.

وی اظهار داشت: بنا‌های غیر مجاز شامل احداث ساختمان، محوطه سازی و دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دادستان، یگان حفاظت اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان قزوین، نیروی انتظامی و عوامل راهداری اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی چهارباغ
  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • تداوم تخریب تغییرکاربری‌های غیرمجاز در شهرستان سامان
  • تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز
  • قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین
  • قلع و قمع ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان
  • ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سامان تخریب شد
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس