Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@10:22:08 GMT

تولید بیش از ۳ هزار تن گوشت سفید در ارسنجان

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۰۹۲۸

تولید بیش از ۳ هزار تن گوشت سفید در ارسنجان

غلامعباس زارعی فر گفت: این شهرستان ۱۸ واحد مرغداری فعال دارد که در مدت مذکور اقدام به جوجه ریزی به تعداد حدود ۱ میلیون و ۶۰۰ قطعه‌ای کرده اند.

به گفته سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان، نهاده‌های مورد نیاز واحد‌های مرغداری از طریق سامانه بازارگاه و با نرخ مصوب دولتی تأمین می‌شود.

به گفته او دام و طیور یکی ازصنایع راهبردی کشور است که علاوه بر تأمین بخش عمده پروتئین مصرفی، نقش مهمی در ایجاد اشتغال بویژه در روستا‌ها دارد، از این رو توجه به رفع موانع تولید این صنعت موجب امنیت غذایی کشور و رونق اشتغال در مناطق کمتر برخوردار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی ارسنجان تولید گوشت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ منصور محمدی فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه منجر به فوت در یک واحد مرغداری در این شهرستان، تیمی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد یک نفر حین برق‌کاری و انجام امورات تأسیساتی در مرغداری در حال ساخت بوده که بر اثر برق گرفتگی از چهارپایه سقوط و فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی گیلانغرب در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و انتقال جسد فرد متوفی به پزشکی قانونی برای تعیین علت دقیق فوت وی خبر داد.

کد خبر 6093467

دیگر خبرها

  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • فرهنگ مصرف نان مردم باید تغییر کند
  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌ان
  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌اند
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد