Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا رضایی گفت: ما به عنوان مسئولان آموزش و پرورش، باید گره گشای کار مردم باشیم و تلاش کنیم که کار مردم را راه بیاندازیم.

او می گوید: این مسئولیتی که به ما سپرده شده در واقع به عنوان یک امانت در دستان ما است و باید سعی کنیم امانت دار خوبی باشیم ؛ بنابراین از شما درخواست می کنم، محکم کار کرده و سستی در کارهای تان راه ندهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در طول سه سال تحصیلی گذشته که کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می شد، همکاران ما مجاهدانه تلاش کردند تا روند آموزش مختل نشود؛ اما از آنجا که هیچ آموزشی جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد و با توجه به تبعات و لطمات آموزش غیرحضوری علاوه بر افت تحصیلی، بازماندگان از تحصیل و ترک تحصیل در حوزه روانی و اجتماعی مشکلات زیادی برای دانش آموزان درست کرد، به همین دلیل حضوری شدن تحصیل، یکی از مهم ترین اتفاقات آموزشی در کشور است.

به‌گفته او خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از آموزش حضوری در استان  از سوی اولیا، دانش آموزان و مسئولان صورت گرفت.

رضایی از تعامل موثر خانواده ها، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، نیرو‌های مسلح و نهاد‌های دولتی و غیردولتی با آموزش و پرورش در زمینه بازگشایی مدارس قدردانی کرد. 

او می گوید: حفظ سلامت جسمانی فرهنگیان و دانش آموزان، خط قرمز ما در زمینه پیگیری آموزش حضوری است و بر توجه ویژه به رعایت مسائل بهداشتی در مدارس تا کید کرده ایم و  از مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان خواسته ایم که با قدرت آموزش حضوری را پیگیری و اجرا کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: براساس آنچه قانون مشخص کرده، سال تحصیلی تا پایان اردیبهشت ماه بوده است؛ بنابراین می‌بایست از تمامی وقتی که در اختیار ما قرار دارد برای آموزش استفاده کنیم و هیچ آزمون پایان دوره ای طی این مدت برگزار نشود و تمامی آزمون‌ها؛ حتی در مناطق گرمسیری استان در خرداد ماه برگزار شود.

او به عدالت محوری بودن برنامه‌های پیش روی آموزش و پرورش استان کرمان پرداخت و خواستار توجه ویژه به مناطق محروم، حاشیه‌ها و دانش آموزان بازمانده از تحصیل شد.

رضایی گفت: عدالت محوری، کیفیت بخشی و تربیت تمام عرصه ها، مهم ترین رویکرد آموزش و پرورش استان کرمان برای ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموزان آموزش حضوری در مدارس آموزش و پرورش استان کرمان آموزش حضوری دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت

ایسنا/بوشهر  مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر گفت: همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت به آموزش ادامه می‌دهند و از مدیران مدارس خواسته شده تا آموزش‌ها تا تاریخ مذکور ادامه داشته باشد.

علی موحدی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی تا نوزدهم اردیبهشت و دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی که دو امتحان هماهنگ کشوری دارند تا هشتم خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

 وی با بیان این‌که امتحانات پایه متوسطه اول از نوزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود، اضافه کرد: به مدیران مدارس متوسطه اول اعلام شده دو روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل تا دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات آماده شوند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

 وی گفت: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم (پایه‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲) هم تا نوزدهم اردیبهشت دایر است و بعد از آن باید برای شرکت در امتحانات نهایی که به صورت هماهنگ کشوری است، آماده شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در کرمان را قبول نداریم
  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در استان را قبول نداریم
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت