Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد قائدامینی مسئول گروه جهادی شهدای اسدآباد گفت: گروه جهادی شهدای روستای اسدآباد از توابع شهرستان شهرکرد به یاری بیمار نیازمند بستری در بیمارستان شتافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ احمد قائدامینی مسئول گروه جهادی شهدای اسدآباد از توابع بخش لاران شهرستان شهرکرد گفت: با اطلاع  از وضعیت یکی از اهالی این روستا که به بیماری سرطان مبتلا شده و از اقشار ضعیف اقتصادی است، در تبعیت از فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی اینکه « ما می خواهیم اگر کسی در یک خانواده مریض شد بیش از رنج مریض داری رنج دیگری نداشته باشد» لذا اقدامات لازم برای کمک به این بیمار نیازمند انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تدبیر گروه جهادی شهدای روستای اسدآباد در خصوص کمک به تأمین هزینه درمان فرد معسر، اطلاع رسانی انجام شد و بحمدالله با کمک اقشار مختلف مردم که پیشینه بسیار خوبی در کمک رسانی به نیازمندان دارند، مبلغ 206 میلیون و 520 هزار ریال کمک نقدی جمع آوری و امروز تحویل خانواده بیمار نیازمند شد تا برای هزینه های بستری وی در یکی از بیمارستان های اصفهان هزینه شود.
گفتنی است؛ روستای اسدآباد در 28 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع است و در دوران دفاع مقدس 4شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و این گروه جهادی به تأسی از روحیه مردم داری و مردم یاری شهدا تأسیس شده و فعالیت می کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: گروه جهادی شهدای بیمار نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواهان ایفای نقش اثرگذارتر از سوی آنروا هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد که خواهان ایفای نقش اثرگذارتر از سوی آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا است.

این نهاد فلسطینی تاکید کرد: ما خواستار پایان هرگونه فشار اسراییل به آنروا و اجازه‌دادن به این آژانس جهت انجام آزادانه اقدامات خود هستیم.

همچنین دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه با اشاره به میانگین کامیون‌هایی که روزانه وارد نوار غزه می‌شوند اعلام کرد: بر خلاف ادعای آمریکا مبنی بر ورود روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ کامیون حامل کمک به نوار غزه، از آغاز ماه آوریل به صورت متوسط روزانه ۱۶۳ کامیون حامل کمک وارد غزه شده است.

این نهاد فلسطینی بیان کرد: ما خواهان گشایش دایمی گذرگاه‌ها و تسهیل در روند رسیدن کمک‌ها هستیم به طوری که دست‌کم روزانه ۱۰۰۰ کامیون وارد نوار غزه شود تا بتوانیم به این ترتیب از بحران غذا در این باریکه گذر کنیم.

کد خبر 6094632

دیگر خبرها

  • خواهان ایفای نقش اثرگذارتر از سوی آنروا هستیم
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود