Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@01:28:32 GMT

اجتماع «نَمک‌ پروردگانِ حَسنی» در شیراز برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۱۴۴۷

اجتماع «نَمک‌ پروردگانِ حَسنی» در شیراز برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید رستگار صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: برنامه «مهمون کوچیکا» که امسال به «مهمونی ماه خدا» تغییر اسم داده، با هدف خاطره سازی ویژه کودکان روزه اولی و روزه کله‌گنجشکی و نوجوانان پسر روزه‌اولی، در مسابقات و چالش‌هایی جذاب شرکت می‌کنند و شرکت‌کنندگان با ارسال تصویر، ویدئو و متن، فعالیت‌های خودشان را ثبت می‌کنند و با ثبت فعالیت‌ها از امتیاز برخوردار می‌شوند و در پایان هر روز، آثار منتخبین از طریق کانال و شبکه‌ی فارس منتشر می‌شود و برگزیدگان از جوایز نفیس برخوردار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موفقیت برنامه‌ی سال قبل باعث اِقبال سایر دستگاه‌ها و مجموعه‌های استان فارس شد و با مشارکت در تنها برنامه‌ای که با روی‌کرد ایجابی و ترویجی نسبت به معارف ماه مبارک طرح‌ریزی شده، تا الان ۱۵ هزار نفر از سراسر استان فارس در سایت Mahenoor.ir ثبت‌نام کرده و در فعالیت‌های روزانه‌ی برنامه مهمونی ماه خدا شرکت می‌کنند.

معاون اجتماعی سپاه فجر نیز گفت: «ماه مهمانی خدا» یک فرایند مثبت‌نگر و انگیزه‌بخش برای نسل پاک و بی‌آلایشی است که در صورت فهم صحیح مبانی دینی، در آینده در انتخاب سبک زندگی مبتنی بر آموزه‌های دینی و ملی با مشکلات کم‌تری مواجه می‌شوند و در نتیجه کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

سرهنگ پاسدار، محمدجعفر دوست‌دار ادامه داد: در نیمه‌ی ماه مبارک رمضان و هم‌زمان با میلاد کریم اهل‌بیت علیهم‌السلام، پانزده هزار شرکت‌کننده در سراسر استان با حضور در جشن میلاد و مراسم افطاری‌های ساده‌ای که با همت خود آن‌ها پهن خواهد شد، پانزده روز بندگی خالصانه خدا را جشن می‌گیرند و در شهر شیراز، حرم حضرت احمد ابن موسی (ع)، میزبان روزه اولی‌ها و روزه کله‌گنجشکی‌های شیرازی در برنامه «نَمک پروردگانِ حَسنی» خواهد بود.

معاون اجتماعی سپاه فجر افزود: دستگاه‌های مختلفی از جمله اداره کل امور اجتماعی استانداری، شهرداری شیراز، شهرداری صدرا، کمیته‌ی امداد امام خمینی رحمت‌الله‌علیه، صدا و سیمای مرکز فارس، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، تولیت آستان احمدی و محمدی و اقشار مختلف بسیج برای ترویج این معروف به صحنه آمده‌اند و در این مسیر نقش‌آفرینی مؤثری خواهند داشت تا حرف استاندار فارس در شورای استقبال از ماه رمضان که گفتند: «برنامه مهمونی ماه خدا، دلی است و دستگاه‌ها باید از این کار حمایت جدی داشته باشند» محقق شود.

کد خبر 5465196

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه فجر فارس روزه اولی ها ویروس کرونا بوشهر گرد و غبار کرمانشاه آلودگی هوا هفته هنر انقلاب اسلامی ماه رمضان 1401 خراسان رضوی مشهد آمار کرونا خطبه های نماز جمعه انقلاب اسلامی هنر ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: علت فوت پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.

او ادامه داد: دکتر فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارم اردیبهشت در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت فوت او را محرمانه به اطلاع خانواده اش خواهد رساند. 

او همسر دکتر فرید شهریور فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است‌. 
در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده اند و چند پزشک هم در کما هستند‌.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر دادند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

منبع: صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود