Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سیزدهیمن رزمایش کمک مومنانه سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران با توزیع ۷۴ هزار بسته معیشتی صبح امروز در کنار محفل انس با قرآن و همزمان با سالگرد شهادت سردار سرلشگر پاسدار شهید سید محمد حجازی جانشین نیروی قدس سپاه، در حرم مطهر امام راحل برگزار شد.

سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در حاشیه این مراسم اظهار کرد: امروز و در ایام ماه مبارک رمضان سیزدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه را پس از شیوع کرونا با کمک خیران برگزار می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به صحبت های رییس جمهور مبنی بر ریشه کن کردن فقر مطلق، در این مرحله سعی کردیم افراد جدیدتری شناسایی کنیم که به نوعی زیر پوشش سازمان هایی مثل کمیته امداد و بهزیستی نبوده یا محرومانی که ناشناخته مانده بودند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: ۷۴ هزار بسته متمرکز تا کنون تهیه شده که البته کمک خیران شهرستانی نیز به این بسته ها اضافه خواهد شد.

سردار ذوالقدر یادآور شد: در سه ماهه آخر سال گذشته هر ماه به طور متوسط ۱۰۰ تا ۱۰۴ هزار بسته کمک مومنانه تهیه و توزیع کردیم که البته بهترین فرصت با فرارسیدن ماه مبارک رمضان فراهم شد تا مرحله ای دیگری از این طرح را اجرا کنیم.

وی ارزش ریالی بسته های توزیعی را بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان اعلام و خاطرنشان کرد: از افرادی که تمکن مالی دارند و مایل به کمک هستند درخواست می کنیم تا در این طرح مومنانه مشارکت کنند که البته نوع کمک فرقی نمی کند و می تواند از لباس تا تهیه مسکن باشد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران اضافه کرد: ما علاوه بر اجرای این طرح ها، یک تفاهم نامه و تعهدی با کمیته امداد و مسکن و شهرسازی برای ساخت خانه محرومان در روستاها داریم و امسال سعی می کنیم در آن چهار میلیون واحد مسکونی که گفته شده ساخته می شود، بتوانیم سهم خانه های روستایی در سطح استان تهران را به طور کامل انجام دهیم.

سردار ذوالقدر ادامه داد: برای اجرای این تعهد، آورده زمین مهم و دشوار است که پس از تامین آن می توان با کمک خیران این کار را انجام دهیم و از طریق سپاه استان تهران و نواحی آن آمادگی جذب کمک مردم و خیران را داریم.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا ع استان تهران استان تهران کمک مومنانه هزار بسته سپاه حضرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز 9 اردیبهشت ماه، نشست هم اندیشی امیر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی 24000 شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است