Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت که عضو تیم ملی پاراتیراندازی تمرینات اختصاصی دارد و غیبتش در اردوی تیم ملی با هماهنگی بوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد شروین اسبقیان درباره وضعیت داود علی‌پوریان، ملی‌پوش باسابقه والیبال نشسته که به تیم ملی دعوت نشده است، گفت: ما به موضوع علیپوریان ورود می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یکی از سرمایه‌های ماست و رسیدگی لازم را در این باره خواهیم داشت. به هر حال علیپوریان افتخارآفرین بوده و چند سال در تیم ملی خدمت کرده است.

اختلاف قهرمان پارالمپیک با سرمربی؛ از شایعه تا واقعیت

وی در خصوص اینکه ساره جوانمردی به‌صورت اختصاصی تمرین می‌کند، تصریح کرد: او هر کاری کرده با هماهنگی فدراسیون بوده است. جوانمردی تمریناتش را انجام می‌دهد و ما بر عملکرد او نظارت داریم. جوانمردی شرایط خود را با فدراسیون در میان گذاشته و قطعاً سر موقع به اردوی تیم ملی پاراتیراندازی اضافه می‌شود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در پاسخ به این پرسش که آیا جوانمردی درخواست مربی خارجی داشته یا خیر، عنوان کرد: او درباره مربی خارجی چیزی با ما مطرح نکرده است. جوانمردی با حوزه فنی و دبیر فدراسیون هماهنگ است و مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال نشسته ورزش جانبازان و معلولین ساره جوانمردی والیبال نشسته ورزش جانبازان و معلولین ساره جوانمردی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۲۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

کد خبر 6092474

دیگر خبرها

  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید