Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@19:26:34 GMT

راهنمای خرید دزدگیر ماشین

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۲۱۸۲

راهنمای خرید دزدگیر ماشین

همه ی افراد به دنبال خرید بهترین دزدگیر ماشین هستند ولی نمی دانند کدام نوع دزدگیر ماشین مناسب‎شان می باشد. ما در این مقاله سعی داریم انواع دزدگیر ماشین را مقایسه کنیم تا انتخاب و خرید شما آسان گردد. بسیاری از افراد نیز هستند که قیمت دزدگیر ماشین برای آنها بسیار مهم می باشد.بعضی ها به دنبال دزدگیر ماشین ارزان و بعضی به دنبال خرید گرانترین دزدگیر ماشین هستند و نمی دانند با بودجه ی محدود و کم،چه دزدگیر ماشینی بخرند تا هم از نظر کیفیت بالا باشد و هم از نظر کارایی مورد مطلوب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروشگاه اینترنتی اینصب با ارائه انواع محصولات و مدل های دزدگیر ماشین،تمامی مشخصات و اطلاعات هر محصول را به طور کامل توضیح داده است و خرید این محصول را برای شما بسیار آسان کرده است.

خیلی از افراد امروزه وقت و زمان کافی برای خرید حضوری ندارند و یا زمانی برای مطالعه و تحقیق در مورد اینکه دزدگیر ماشین چی خوبه؟ ندارند،از این رو فروشگاه اینصب به آنان کمک می کند تا خریدی باکیفیت و بدون دردسر داشته باشند زیرا هم دارای خدمات سفارش آنلاین می باشد و هم به طور کامل ویژگی دزدگیرماشین را توصیف کرده است.

انواع دزدگیر ماشین

دزدگیر های ماشین شامل 3 نوع دزدگیر های ماشین ساده،تصویری و سیم کارتی می باشد.

دزدگیر ساده:این نوع دزدگیر ها از دسته ارزانترین دزدگیر ماشین هستند و هشدار دهی این دزدگیر ها فقط از طریق صدای آژیر امکان پذیر می باشد.همچنین برد این نوع دزدگیر ها کم و کارایی آن ‎فقط در محدوده مشخص می باشد.دزدگیر های ساده دارای معایبی هستند که بعضی از معایب زیر شامل موارد زیر می باشد: صدای آژیر این دسته از دزدگیر ها مشابه هم می باشد و تشخیص صدای دزدگیر ماشین خود کمی دشوار می باشد. که سارقان خودرو به خوبی می دانند که این نوع دزدگیر را چگونه غیرفعال کنند تا صدای آژیر آن فعال نشود.

اما با این حال اگر به دنبال خرید دزدگیر ارزان و کم قیمت هستید و قیمت برایتان اهمیت دارد،دزدگیر ساده بهترین گزینه می باشد. زیرا داشتن همین دزدگیر ساده از نظر امنیتی خیلی بهتر از مجهز نبودن ماشین به دزدگیر است زیرا بسیاری از سارقان با دیدن حتی چراغ دزدگیر ساده از دزدیدن ماشین خودداری می کنند. برای دیدن انواع برند های برتر دزدگیر ساده می توانید به سایت اینصب مراجعه کنید و تمامی دزدگیر ها را با مشخصات کامل بررسی و سپس اقدام به خرید کنید.

دزدگیر تصویری:این دسته از دزدگیر ها دارای ظاهر و کیت پیشرفته تری نسبت به دزدگیر های ساده هستند.از ویژگی های این دسته از دزدگیر ها می توان به کارایی .پو کیفیت بالای آن اشاره کرد،قیمت این نوع دزدگیر ها نسبت به دزدگیر های ساده بالاتر می باشد زیرا علاوه بر کیفیت و ظاهر پیشرفته،برد دزدگیر های تصویری بیشتر می باشد و همچنین در هنگام به صدا در آمدن آژِیر خودرو شما می توانید از طریق ویبره ی ریموت آگاه شوید.یکی از مزیت های قابل توجه دزدگیر های تصویری این است که شما از طریق ریموت تصویری می توانید از تمام اتفاقات با خبر شوید.امنیت دزدگیر تصویری نسبت به دزدگیر ساده بیشتر است. خیلی از افراد فکر می کنند تنها داشتن دزدگیر ساده کافی است و آشنایی با دزدگیر های تصویری ندارند و تفاوت بین این دو نوع دزدگیر را نمی دانند.

جهت مشاهده بهترین برند های دزدگیر تصویری می توانید به سایت اینصب مراجعه کنید و پس از دیدن مشاهده کامل مشخصات هر دزدگیر اقدام به خرید نمایید.برای خرید دزدگیر حرفه ای می توانید از محصولات این دسته از دزدگیر ها دیدن کنید.

از معایب دزدگیر تصویری می توانیم به فاقد ردیاب در آن اشاره کرد،هنگام ربوده شدن خودرو شما نمی توانید از محل آن با خبر شوید و برای داشتن جی پس اس شما باید علاوه بر دزدگیر ماشین از ردیاب نیز استفاده کنید تا این امکان را به شما بدهد.

دزدگیر سیمکارتی:این دسته از دزدگیر ها از پیشرفته ترین نوع دزدگیر ها می باشد و علاوه بر امکانات بالا و حرفه ای دارای ردیاب و جی پی اس می باشد. دزدگیر سیم کارت خور با اتصال به ردیاب خودرو می تواند این امکان را به صاحبان خودرو بدهد تا هنگام ربوده شدن خودرو، از مکان آن تا مدت محدودی با خبر شوند.

قیمت دزدگیر ماشین

دزدگیر های ماشین به دلیل انواع مختلف دارای قیمت های متفاوتی نیز هستند.قیممت های دزدگیر های ساده از حدودا 450 هزار تومان به بالا در حال نوسان است،همچنین قیمت دزدگیر های تصویری از حدودا 900 هزار تومان به بالا در حال نوسان می باشد.اگر محدودیت قیمتی ندارید و فقط کیفیت دزدگیر برایتان مهم است پیشنهاد ما دزدگیر های تصویری از مدل های استیل میت و اکتیو به شما عزیزان می باشد.

اگر بودجه ی مورد نظر شما برای خرید دزدگیر از حدودا یک میلیون و 500 هزار تومان تا بالای 2میلیون می باشد، دزدگیر ماشین تصویری از برند استیل میت بهترین گزینه برای شما می باشد.

نصب دزدگیر ماشین

از ملزومات نصب دزدگیر خودرو بر روی سیستم اتومبیل این است که صاحبان خودرو بتوانند با خیال راحت از وسیله نقلیه خود دور شوند.یکی از نکات مهم برای نصب دزدگیر این است که شما به تنهایی قادر به نصب نیستید و احتیاج به یک نصاب دارید که این قابلیت را فروشگاه اینترنتی اینصب در اختیار شما قرار می دهد.

چرا از دزدگیر ساده استفاده نکنیم؟

در دزدگیر های ساده قابلیت تنظیم سنسور وجود ندارد و نسبت به تمام واکنش ها عکس العمل نشان می دهد.به طور مثال اگر ماشین سنگینی از کنار ماشین شما عبور کند یا صدای صاعقه بلند باشد صدای آژیر ماشین شما به صدا در می آید و این موجب کلافگی می شود و آسایش را از شما می گیرد.همچنین صدای آژیر به صورت متوالی باعث ایجاد آلودگی صوتی برای همسایگان می شود.

سارقان خودرو گاهی اوقات از این ضعف دزدگیر ساده استفاده می کنند و با بلند کردن صدای مکرر دزدگیر ماشین،صاحبان خودرو را اذیت کرده و آن ها را اجبار به قطع صدای دزدگیر می کنند تا به راحتی به ماشین آن ها دسترسی داشته باشند و با سهولت ماشین آن ها را به سرقت ببرند.از این رو ما به شما خرید دزدگیر تصویری را پیشنهاد می کنیم.

راهنمای خرید دزدگیر ماشین

هنگام خرید بهترین دزدگیر ماشین شما باید به نکاتی توجه کنید.از نکات مهم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

صدای قابل توجهی برای آژیر خودرو داشته باشد. قابلیت تنظیم صدای حساسیت سنسور های خودرو را داشته باشد. قابلیت جلوگیری از روشن شدن خودرو از طریق ریموت گارانتی دزدگیر ماشین یکی از ویژگی های مهم برای دزدگیر است.

برای خرید مطمئن و با کیفیت می توانید به مجموعه ی اینصب اعتماد کنید.

کد خبر 1621012

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دزدگیر های تصویری دزدگیر های ساده نوع دزدگیر دزدگیر تصویری نوع دزدگیر ها دزدگیر ماشین دزدگیر ساده خرید دزدگیر صدای آژیر برای خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۲۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند روش ساده برای تقویت مو

بسیاری از افراد، به‌دنبال سلامت و درخشانی موهای خود هستند. اما عوامل مختلفی مانند ژنتیک، تغذیه، استرس و آلودگی هوا می‌تواند به‌سلامت مو آسیب برساند و منجر به ریزش، خشکی و شکنندگی انها شود. خبر خوب این است که با روش‌های ساده و کم‌هزینه می‌توانید موهای خود را تقویت کنید و به آنها شادابی و طراوت ببخشید.

۱. مراقبت‌های صحیح از مو

اولین قدم برای داشتن موهایی سالم و همچنین تقویت مو، مراقبت‌های صحیح از آنهاست. این مراقبت‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

شستشوی مو با شامپوی مناسب

از شامپویی استفاده کنید که متناسب با نوع موی شما باشد. اگر موهای خشک دارید از شامپو مخصوص موهای خشک استفاده کنید و اگر موهای چرب دارید از شامپوی مخصوص موهای چرب استفاده بهره ببرید.

استفاده از نرم‌کننده

بعد از هر بار شستشو از نرم‌کننده مناسب موهای خود استفاده کنید. نرم‌کننده به موها رطوبت می‌بخشد و آنها را نرم و لطیف می‌کند.

شانه‌کردن مو با شانه مناسب

از شانه‌ای با دندانه‌های درشت برای شانه‌کردن موهای خود استفاده کنید. شانه‌کردن مو با شانه نامناسب می‌تواند به موها آسیب برساند. بهتر است برای این منظور از شانه‌های چوبی استفاده نمایید.

کوتاه‌کردن موهای دوشاخه

موهای دوشاخه به انتهای موها گفته می‌شود که شکافته شده‌اند. این موها می‌توانند به ساقه مو آسیب برسانند و باعث ریزش مو شوند. بنابراین، به‌طور مرتب موهای خود را کوتاه کنید تا از شر موهای دوشاخه خلاص شوید.

۲. استفاده از محصولات تقویت‌کننده مو

محصولات تقویت‌کننده مو مانند ماسک مو، سرم مو و روغن مو می‌توانند به تقویت مو و بهبود سلامت آن کمک کنند. هنگام انتخاب این محصولات به نوع موی خود توجه داشته باشید و از محصولاتی استفاده کنید که برای موی شما مناسب باشد. در ادامه برخی از محصولات تقویت مو که به‌سلامت بهتر موها کمک می‌کنند آورده می‌شود:

ماسک مو

ماسک مو جز محصولات مراقبتی داخل حمام محسوب می‌شود. ماسک مو را به موهای خود بزنید و بگذارید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بماند و سپس آبکشی کنید. ماسک مو به موها رطوبت و مواد مغذی می‌بخشد و آنها را نرم و لطیف می‌کند. ماسک مو را حتما به ساقه مو بزنید و از تماس آن به ریشه مو خودداری کنید.

سرم مو

موهای خود را با سرم مو تغذیه کنید و ماساژ دهید. سرم مو باعث آبرسانی به مو می‌شود و آنها را درخشان و براق می‌کند. یک سرم مو مناسب باید حاوی ترکیبات موثر و مواد معدنی مناسب برای تقویت ساقه مو و رفع آسیب‌های آن باشد. سرم کراتین سریتا بیوتی یک محصول موثر و تخصصی برای تقویت تارهای مو و افزایش درخشندگی و انعطاف‌پذیری آنها است که در بین مصرف‌کنندگان محصولات تقویت مو، بسیار محبوب است.

روغن تراپی مو

روغن هایی ماند روغن نارگیل یا آووکادو را به موهای خود بزنید و ماساژ دهید. روغن تراپی به موها رطوبت می‌بخشد و آنها را نرم و لطیف می‌کند. همچنین، این کار می‌تواند به رفع خشکی و شکنندگی مو کمک کند.

5. داشتن رژیم غذایی سالم

رژیم غذایی سالم نقش مهمی در سلامت و تقویت مو دارد. برای داشتن موهایی سالم، باید از غذاهایی که سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها هستند استفاده کنید. این غذاها شامل موارد زیر می‌شود:

میوه‌ها و سبزیجات

میوه‌ها و سبزیجات مانند پرتقال، توت‌فرنگی، خیار و هویج و کاهو و برگ سبزیجات مانند اسفناج حاوی ویتامین C و آنتی‌اکسیدان‌هایی مانند بتاکاروتن و فیبر هستند که به تولید کلاژن و تقویت وسلامت موها کمک می‌کنند.

غلات کامل و حبوبات

غلات کامل مانند برنج قهوه‌ای، جو و حبوبات مانند عدس حاوی پروتئین و آهن و فیبر هستند که به تقویت موها و جلوگیری از شکستگی آنها کمک می‌کنند.

ماهی

ماهی حاوی اسیدهای چرب امگا-۳ مانند ایکوزاپنتائنوئیک اسید (EPA) و دوکوزاهگزانوئیک اسید (DHA) است که به تقویت ساختار موها و جلوگیری از خشکی و شکنندگی و افزایش استحکام و طراوت آنها کمک می‌کند.

آجیل و دانه‌ها

آجیل و دانه‌ها مانند بادام، گردو، کنجد و کینوا حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی و اسیدهای چرب اساسی هستند که به‌سلامت موها کمک می‌کنند و آنها را تقویت می‌نمایند.

6. مصرف مکمل‌های غذایی

مصرف مکمل‌های غذایی در کنار تمام موارد ذکر شده تاثیر به‌سزایی در تقویت مو دارد. در ادامه به برخی از این آنها اشاره می‌کنیم:

بیوتین: بیوتین یک ویتامین B است که به‌سلامت موها و ناخن‌ها کمک می‌کند. ویتامین B12: ویتامین B12 برای رشد سلول‌های جدید و همچنین سلامت موها ضروری است. ویتامین D: ویتامین D به جذب کلسیم کمک می‌کند و برای سلامت موها لازم است. آهن: آهن برای حمل اکسیژن به سلول‌ها ضروری است و کمبود آن می‌تواند منجر به ریزش مو شود. روی: روی به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند و برای سلامت موها ضروری است.

7. کاهش استرس

استرس می‌تواند به‌سلامت موها آسیب برساند و منجر به ریزش مو شود. برای کاهش استرس، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

ورزش: ورزش منظم به کاهش استرس کمک می‌کند. مدیتیشن: مدیتیشن برای آرامش ذهن و بدن ضروری است. یوگا: یوگا به کاهش استرس و اضطراب کمک می‌نماید. گذراندن وقت در طبیعت: گذراندن وقت در طبیعت باعث کاهش استرس و احساس رهایی و شادابی می‌شود. گوش‌دادن به موسیقی: گوش‌دادن به موسیقی آرام و بی‌کلام در کاهش استرس و افزایش تمرکز و آرامش موثر است. 8. درمان مشکلات زمینه‌ای

اگر ریزش موی شما شدید است یا به سایر علائم مانند خارش پوست سر یا درد همراه است، ممکن است به یک بیماری زمینه‌ای مانند کم‌کاری تیروئید یا کم‌خونی مبتلا باشید. در این‌صورت، باید برای درمان بیماری زمینه‌ای خود به پزشک مراجعه کنید.

جمع‌بندی

روش‌های موثر برای تقویت مو شامل مصرف یک رژیم غذایی سالم و متنوع که شامل میوه‌ها، سبزیجات، غلات کامل، حبوبات، ماهی، آجیل و دانه‌ها است. استفاده از محصولات مراقبتی مانند شامپوها، کرم‌ها و سرم‌های ضد ریزش که حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌هایی مانند بتاکاروتن و ویتامین C هستند نیز موثر است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • چند روش ساده برای تقویت مو
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • راهکار ساده برای کمک به رژیم‌تان؛ نوشیدن آب داغ چگونه باعث کاهش وزن می‌شود؟
  • تعریف حباب قیمت به زبان ساده + فیلم
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • (ویدئو) یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو