Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا می‌گوید که فوتبال این کشور از قدرت‌های اول فوتبال اروپا عقب است و مسؤلان مربوطه باید از خواب بیدار شوند و کاری انجام دهند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابیو کاناوارو که پیش از بازنشستگی با تیم ملی فوتبال ایتالیا به قهرمانی در جام جهانی 2006 رسید و در همان سال هم توپ طلای «فرانس فوتبال» را از آن خود کرد، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» با اشاره به شایعات مطرح شده درباره احتمال حضورش در تیم ملی ایتالیا به جای روبرتو مانچینی در پی ناکامی آتزوری در رسیدن به جام جهانی 2022 قطر گفت: طبیعی است که وقتی ایتالیا به تورنمنت مهمی مانند جام جهانی نمی‌رسد، پای نام‌های خاصی به روزنامه‌ها باز ‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من بازیکن و کاپیتان سابق ایتالیا بودم اما حقیقت این است که هرگز چیزی که شایعه شد، وجود نداشت. از اینکه نام من به تیم ملی مرتبط شد، راضی بودم، چون به این معنی است که من در تیم ملی کشورم خوب بودم اما ما (خودش و فدراسیون فوتبال ایتالیا) هرگز مذاکره‌ای نداشتیم.

وی همچنین با اشاره به عدم حضور ایتالیا در جام‌جهانی 2018 و جام‌جهانی 2022 قطر با وجود به قهرمانی رسیدن در یورو 2020 اظهار داشت: آنچه که مرا می‌ترساند این است که می‌بینم این رفتار (عدم راهیابی به جام جهانی) تقریباً عادی شده و به نظر می‌رسد مردم نسبت به آن ناامید هستند. سیستم اینجا در ایتالیا درست کار نمی‌کند. ما نه در رقابت‌های باشگاهی اروپا پیشرفت می‌کنیم و نه در فوتبال باشگاهی ایتالیا، بنابراین چیزی باید تغییر کند.

اسطوره فوتبال ایتالیا در مواجهه با این پرسش که «چه چیزی باید تغییر کند تا فوتبال ایتالیا به سطح اول فوتبال اروپا بازگردد؟»، خاطرنشان کرد: ما در هر زمینه قابل تصوری عقب هستیم. فقط با تماشای بازی‌های «پرتغال – ترکیه» و «ایتالیا - مقدونیه شمالی» تفاوت ورزشگاه‌ها قابل توجه بود. ما به همین منوال ادامه می‌دهیم و متوجه نمی‌شویم که دیگران سریع‌تر در حال پیشروی هستند و ما دیگر بهترین تیم نیستیم. باید از خواب بیدار شویم و کاری انجام دهیم.

مانچینی: این ایتالیا می‌توانست قهرمان جام جهانی شود/ می‌مانم چون کارم را دوست دارم

کاناواروی 48 ساله که در سال 2012 به طور رسمی اعلام بازنشستگی کرد و در ادامه در چین و امارات به مربیگری پرداخت، در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره آینده حرفه‌ای‌اش گفت: هدفم پیدا کردن پروژه‌ای است که به من امکان می‌دهد آنچه را که می‌خواهم، انجام دهم و آنچه را که در ذهن دارم نشان دهم. قبلاً چندین پیشنهاد را رد کرده‌ام. من انتخاب کردم که به عنوان یک فرد و یک مربی با سفر کردن و آشنایی با فرهنگ‌های جدید در کشورهای دیگر رشد کنم. من هم دوست دارم در ایتالیا کار کنم اما باید کاری در مورد زیرساخت‌ها انجام دهیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایتالیا فوتبال ایتالیا جام جهانی قطر تیم ملی فوتبال ایتالیا فوتبال ایتالیا جام جهانی قطر فوتبال ایتالیا جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۲۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آنها داشته باشد.

کد خبر 6097518

دیگر خبرها

  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • آلارم آیفون ممکن است شما را از خواب بیدار نکند
  • بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند
  • سبقت تاریخی فوتبال ایتالیا از اسپانیا
  • علت خشکی گلو بعد از بیدار شدن از خواب چیست؟ (فیلم)
  • عملیات طوفان الاقصی جوانان غرب را بیدار کرده است
  • انگار ایران یک روز از خواب بیدار شد و بی‌دلیل تصمیم گرفت به اسرائیل حمله کند!
  • آیا فرشتگان می توانند کاری غیر از عبادت را در پیش گیرند؟