Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@07:19:19 GMT

عرضه مک بوک ایر جدید اپل با تراشه M2

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۲۴۴۴

عرضه مک بوک ایر جدید اپل با تراشه M2

فرارو-مدتی است که شایعاتی مربوط به مک بوک ایر جدید اپل با تراشه M2 منتشر شده است. به نظر می‌رسد که به زمان راه اندازی این مک بوک نزدیک شده ایم. لپ تاپ‌های جدید اپل ممکن است در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان جهانی اپل (WWDC) که از ۶ ژوئن تا ۱۰ ژوئن برگزار می‌شود، معرفی شوند.

به گزارش فرارو، این رویداد بصورت مجازی برگزار خواهد شد و قرار است اپل در این مراسم نرم‌افزار‌های نسل بعدی مک، آیفون، آی‌پد و اپل واچ را معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویداد WWDC عمدتاً بر روی نرم افزار‌های جدید متمرکز است؛ اما انتظار می‌رود اپل دو مک بوک جدید را نیز در این مراسم معرفی کند.

به گفته مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ یکی از این دو مک، یک مک بوک ایر جدید است. اپل همچنین یک مک مینی به روز شده، یک آی مک ۲۴ اینچی و یک مک بوک پرو ارزان قیمت را نیز معرفی خواهد کرد. اپل در حال کار بر روی مدل‌های جدید مک بوک پرو و آی مک پرو نیز می‌باشد. مک بوک ایر آینده اپل، اولین محصولی خواهد بود که از تراشه جدید M2 اپل استفاده می‌کند. انتظار می‌رود این مک بوک ایر، مانند iPad Pro و iPad Air دارای لبه‌های مسطح باشد و از دو پورت USB-C و فناوری MagSafe پشتیبانی کند. در حالی که مدل فعلی مک بوک ایر دارای صفحه نمایش ۱۳ و تراشه M1 است، برخی شایعات می‌گویند مک بوک ایر جدید در دو اندازه صفحه نمایش و در چند رنگ مختلف عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود مک بوک ایر دارای صفحه نمایش miniLED و دوربین FaceTime بهتر باشد.

انتظار داریم در این رویداد اپل آخرین نسخه‌های نرم‌افزاری iOS، iPadOS، macOS، watchOS و tvOS را معرفی کند. این غول کوپرتینو به احتمال زیاد از apple watchos 9 و iOS 16 نیز در این مراسم رونمایی خواهد کرد. گورمن همچنین مدعی شد که iOS 16 به‌روزرسانی‌های بزرگی را به همراه خواهد داشت. اپل هنوز معرفی مک‌های جدید را در رویداد WWDC 2022 تایید نکرده است. منتظر ارائه اطلاعات بیشتری در این خصوص هستیم.

منبع: gizbot

منبع: فرارو

کلیدواژه: مک بوک ایر اپل مک بوک ایر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • انتقال شرکت‌های مهم چینی به مالزی
  • عرضه فناوری جدید ساخت تراشه شرکت TSMC تا سال ۲۰۲۶
  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • با این فناوری انقلابی، معلولیت دیگر محدودیت نخواهد بود
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • عرضه کیسه پلاستیکی ممنوع شد + فیلم