Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@16:17:24 GMT

تجميع آنتن‌هاي مخابراتي نيازمند توجه بيشتر است

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۲۸۲۴

خبرگزاری آریا-مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز، تجمیع آنتن‌های مخابراتی در کلانشهر تبریز را یک نیاز شهری دانست.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ محمدرضا کاظمی در خصوص تجمیع آنتن‌های مخابراتی در سطح شهر تبریز گفت: با افزایش روزافزون خدمات الکترونیکی و بالا رفتن ترافیک داده‌های همراه در شهر تبریز و تقاضای پهنای باند بیشتر با ترافیک اینترنت مواجه هستیم که در همین راستا این سازمان با اپراتورهای همراه تعاملات لازم را داشته است تا با ایجاد بستری مناسب، دکل‌های مخابراتی قدیمی تک اپراتوره را از سطح شهر جمع‌آوری کرده و دکل‌های نسل جدید مخابراتی و با امکان بهره‌برداری همزمان سه اپراتور را جایگزین آنها کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در همین راستا سال 1400 برای اولین سال آغاز این طرح، سال قابل قبولی بوده و به‌رغم وجود چالش‌های مختلف شهری، 16 دکل مخابراتی با امکان پوشش سه اپراتور در سطح شهر تبریز به بهره‌برداری رسیده است که در صورت عدم اجرای تجمیع، باید تعداد 48 دکل برای این پوشش احداث می‌شد اما اکنون ما با یک سوم فضای استفاده شده پوشش بهتری ارایه می‌دهیم.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز در خصوص موانع ادامه طرح تجمیع آنتن‌های مخابراتی عنوان کرد: پوشش شبکه و احداث آنتن‌های مخابراتی امروزه تبدیل به یکی از نیازهای اصلی جامعه شده است و قشر جوان و نوجوان جامعه یکی از بزرگترین دغدغه‌مندان این موضوع هستند که ما تلاش می‌کنیم این دغدغه‌ها را در حد توان خود کاهش دهیم اما با مشکلاتی مواجه هستیم که نیاز داریم برای پوشش شبکه بهتر و قدرتمندتر، شهروندان و مسئولان همکاری بیشتری داشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز آنتن های مخابراتی شهر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۲۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: برای کاهش آمار و تلفات ناشی از تصادفات رانندگی نیاز به فرهنگ‌سازی و اقدامات فرهنگی بوده لذا فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن الگوهای صحیح رانندگی کاری است که هرکسی به سهم خود باید به آن توجه کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ به مناسبت روز ملی حمل و نقل و ایمنی با تبریک این روز اظهار کرد: برای داشتن اقتصادی پویا داشتن حمل و نقلی سریع و ایمن یکی از موضوعات مورد توجه در هر جامعه‌ای است.

وی افزود: برای کاهش آمار و تلفات ناشی از تصادفات رانندگی نیاز به فرهنگ‌سازی و اقدامات فرهنگی بوده لذا فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن الگوهای صحیح رانندگی کاری است که هرکسی به سهم خود باید به آن توجه کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به داشتن حمل و نقل ایمن همه ساله بخش اعظمی از بودجه‌های دولت به امر ایمنی راه‌ها اختصاص داده شده که صرف اجرای طرح‌های مختلف سخت افزاری و نرم‌افزاری می‌شود، قدر مسلم نتیجه بخش شدن این طرح‌ها نیازمند ایجاد حس مسئولیت در بین آحاد مردم به عنوان عضو تأثیرگذار در ارتقا ایمنی ترددهای جاده‌ای و شهری است.

دست‌نشان تصریح کرد: نیاز است با انتقال دغدغه و حساسیت در حوزه ایمنی راه‌ها در جامعه و در بین متولیان امر و به ویژه عموم مردم به‌عنوان شهروند مقوله ایمنی و تصادفات رانندگی مورد توجه قرار گیرد.


کد خبر 748071

دیگر خبرها

  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • تبریز فقیرترین کلانشهر از نظر هوشمندسازی معابر است
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • دسترسی حمل‌و‌نقل‌ دریایی و هوایی به ارتباطات مخابراتی/آنتن‌های ماهواره‌ای سیار ساخته شد