Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@01:28:30 GMT

افتتاح کمربندی کوی ملاشیه اهواز

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۳۰۰۰

افتتاح کمربندی کوی ملاشیه اهواز

شهردار اهواز گفت: وضعیت موجود شهر اهواز و محله‌های محروم آن در شان مردم این دیار نیست و مردم ملاشیه گلایه‌های به حقی نسبت به محرومیت عمیق این منطقه و نبود زیرساخت‌های خدماتی به ویژه شبکه فاضلاب دارند.

رضا امینی می گوید: این افتتاح در کوی ملاشیه با هدف شنیدن حرف مردم و بازدید میدانی از وضعیت این منطقه محروم بوده و احداث خیابان، ایجاد فضای سبز و تاسیس ایستگاه آتش نشانی از جمله وظایف شهرداری است که در ماه‌های اخیر برای کاهش محرومیت این منطقه اقدام‌های مهمی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او شرکت آب و فاضلاب متولی توسعه و اجرای طرح‌های آب و فاضلاب در اهواز است و طرح جامع فاضلاب اهواز با دستور رهبر معظم انقلاب از محل صندوق ذخیره ارزی تامین اعتبار شده است که نشان از توجه مسوولان نظام به حل مشکل مردم اهواز است.

این مقام مسئول گفت: گلایه‌های مردم به حق است. نداشتن فاضلاب برای مردم این منطقه مشکلات زیادی را ایجاد کرده و طبیعی است که مردم منطقه معترض باشند.

او می گوید: شهرداری اهواز با مشارکت و همراهی مردم به دنبال ارتقای خدمات، کاهش مشکلات مناطق محروم این شهر است.

مشکلات شهر اهواز در جلسه‌های کارشناسی جمع بندی و اولویت گذاری شده است و زیرساخت ۵۵ خیابان کوی ملاشیه انجام و آسفالت این معابر تامین شده است که به زودی این معابر آسفالت می‌شوند.

تامین زمین برای احداث فضای سبز در حال پیگیری است که با نهایی کردن آن کار ایجاد بوستانی در شان مردم منطقه آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جاده کمربندی ساخت جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۳۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد جامع بیان کرد: ساخت این دیوار حائل از آبان ماه سال گذشته با هدف رفاه حال شهروندان و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی به ویژه ریزش سنگ هنگام باران آغاز و در آینده نزدیک به پایان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ساخت دیوار حائل خیابان چهار شهید خالدی به روش سنگچین به ارتفاع ۲ متر انجام خواهد شد ابراز امیدواری کرد: با ساخت پارک محله‌ای توسط شهرداری در امتداد دیوار حائل، این طرح هر چه سریع‌تر تکمیل شود.

معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص جابه جایی ساکنین این منطقه (منبع آب اهواز) برای جلوگیری از خطرات احتمالی گفت: ساخت واحد مسکونی برای بخشی از ساکنین این منطقه بر عهده راه و شهرسازی است.

وی افزود: در این راستا کار ساخت حدود ۲۳۰ واحد برای جابه جایی ساکنین منطقه منبع آب در دست اجرا قرار گرفت و اکنون پیشرفت فیزیکی این واحد‌ها بیش از ۷۰ درصد است.

محله "منبع آب" یکی از مناطق حاشیه نشین در شهر اهواز است؛ این منطقه هرچند در حاشیه شهر قرار ندارد، اما با توجه به ساختار منازل مسکونی و معضلات آن به عنوان یکی از مناطق حاشیه‌نشین اهواز به شمار می‌آید.

 

دیگر خبرها

  • اتصال فاضلاب منزل به قنات جرم است
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی