Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان از راه‌اندازی شعبه هشتم دادگاه خانواده کرمان به‌زودی خبر داد و گفت: کاهش ورودی به سیستم قضایی با استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی یکی از ضرورت‌های جامعه امروز است و جامعه باید بر این مبنا حرکت کند زیرا با افزایش شعب دادگاه مشکلی حل نمی‌شود.

یدالله موحد در دیدار با رییس و کارکنان محاکم خانواده مرکز استان کرمان با اشاره به اینکه همه باید برای تحقق کاهش ورودی پرونده ها به دادگستری تلاش کنند، افزود: فرایندهای دادرسی را باید در حد توان کاهش داد و رسیدگی های قضایی به شکلی انجام شود که از طرح دعاوی بعدی نیز جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه از خدمات و تلاش های انجام شده در محاکم خانواده کرمان تقدیر کرد و گفت: عملکرد محاکم خانواده خوب ارزیابی می شود و گلایه مندی بسیار کم در این حوزه نشان می دهد که همکاران با صبوری، متانت و عزت نفس در حال خدمت هستند و انشاالله امسال نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری نیز داشته باشند.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که پیشنهاد تامین ساختمان مناسب برای محاکم خانواده کرمان به مرکز اعلام شده است، اظهارداشت: دادگستری کل استان کرمان در حال حاضر 27 پروژه در دست احداث دارد که باید با سرعت تکمیل شوند .
موحد ضمن بیان این مطلب که ساختمان مرکزی دادگستری استان کرمان طراحی شده است، ادامه داد: احداث این ساختمان که از ضرورت های دستگاه قضایی استان به شمار می رود، نیازمند توجه ویژه و پشتیبانی معاونت مالی قوه قضاییه است.
وی با بیان اینکه در حوزه تامین منابع انسانی شعب دادگاه خانواده نیز پیگیری هایی انجام شده است، تصریح کرد: شعبه هشتم دادگاه خانواده کرمان به زودی راه اندازی خواهد شد.
رییس مجتمع دادگاه خانواده کرمان نیز در این نشست بر حل مشکل فضای فیزیکی این محاکم تاکید کرد و گفت: افزایش کادر قضایی در شعب خانواده نیز مورد تاکید است. 
حجت الاسلام محمد شفیعی بر پیگیری تامین دادرس برای محاکم خانواده نیز تاکید کرد و ادامه داد: طی سال گذشته 13 هزار و 196 فقره پرونده ورودی به محاکم خانواده داشته ایم که متوسط ورودی به هر شعبه 158 پرونده بوده و در مجموع 12 هزار و 763 فقره پرونده مختومه شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادگاه خانواده دادگستري استانی اجتماعی دادگاه خانواده کرمان خانواده کرمان محاکم خانواده استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»

اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر» واکاوی می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «فوتبال برتر» امشب با بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

بازیکنان و سرمربی تیم ملی فوتسال بعد قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌ها، مهمان امشب برنامه خواهند بود.

«فوتبال برتر»؛ دوشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترس نتانیاهو از بازداشت؛ بی بی دست به دامان خانواده اسرا شد
  • راه‌اندازی ۱۶ هزار تخت بیمارستاتی در دولت سیزدهم
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود