Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر امان‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در تهیه و توزیع مواد مخدر در استان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: پس از انجام تحقیقات و اخذ مجوز قضائی، یک دستگاه خودروی سمند حامل مواد مخدر و یک دستگاه پژو اسکورت قاچاقچیان در محور "خانمیرزا -بروجن" متوقف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در بازرسی از این خودروها ۳۹۰ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه جاساز شده بود، کشف و سه قاچاقچی دستگیر شدند.

دستگیری ۱۲معتاد متجاهر در لردگان

علی تابش‌فرد نیز در گفت‌وگو با فارس گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر حضور معتادان متجاهر در سطح شهرستان لردگان، اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده با هدف جمع‌آوری این معتادان، در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

  فرمانده انتظامی شهرستان لردگان افزود: ماموران این فرماندهی در اجرای این طرح موفق شدند ۱۲ معتاد متجاهر را شناسایی و با هماهنگی قضایی جمع‌آوری کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه متهمین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی دلالت داده شدند، گفت: به منظور سالم‌سازی و پاکسازی مناطق آلوده، اجرای طرح‌های مشابه تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری معتاد متجاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه

سرهنگ " حسین خواجه " روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اقدامات پلیسی و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در انتقال مواد مخدر از شهرستان عسلویه به استان‌های مرکزی این مهم به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی با اشاره به شناسایی خودرو حامل مواد مخدر در ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی عسلویه افزود: ماموران پس از مشکوک شدن به محموله کامیون باری حامل بار هندوانه آن را مورد بررسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی عسلویه تصریح کرد: در بازرسی دقیق از کامیون و محموله مقدار ۱۰۶ کیلوگرم موادمخدر تریاک که به‌صورت ماهرانه در ۱۳ عدد هندوانه جاسازی شده و در قسمت‌های مختلف بار پخش شده بود کشف شد.

خواجه، با بیان اینکه در این عملیات ۲ متهم دستگیر شد، یادآور شد: مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی ادامه داد: وضعیت امنیت عسلویه پایدار و مطلوب است و در راستای آرامش مردم با هرگونه ناهنجاری برخورد قاطع می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان