Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@00:23:49 GMT

وزرای کشور و علوم از استاندار همدان قدردانی کردند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۳۵۳۵

وزرای کشور و علوم از استاندار همدان قدردانی کردند

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا؛ در متن این لوح خطاب به «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان آمده است: وجود مدیرانی مدبر و مسئولانی دلسوز و پرتلاش در هر جامعه‌ای موهبتی است که باید خداوند متعال را به داشتن آنان شاکر بود.

وزیر کشور و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری می افزایند: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز افتخار می‌کند که از این بزرگ مردان مسئولیت‌پذیر کم ندارد که با تلاش‌های دلسوزانه و مدیریت هوشمند ایران را به سوی افق‌های روشن و پیشرفت پایدار، رهنمون می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحیدی و زلفی‌گل در متن این لوح آورده اند: برخود وظیفه می‌دانیم از حمایت‌های ارزشمند جناب‌عالی در واگذاری چهاربلوک (۲۴واحد) از واحدهای مازاد سازمان ملی زمین و مسکن در استان همدان به دانشگاه صنعتی همدان بابت استفاده خوابگاهی دختران، قدردانی کنیم و همواره قدردان پشتیبانی‌های همه‌جانبه حضرت‌عالی از حوزه آموزش عالی باشیم.

 مساعدت و موافقت استاندار همدان، برای واگذاری چهار بلوک ساختمانی برای رفع محدودیت‌های خوابگاهی دانشگاه صنعتی همدان در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به تصویب رسید.

برچسب‌ها احمد وحیدی محمدعلی زلفی گل شهر همدان علیرضا قاسمی فرزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: احمد وحیدی محمدعلی زلفی گل شهر همدان احمد وحیدی محمدعلی زلفی گل شهر همدان علیرضا قاسمی فرزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، ماده واحده «انتخاب نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت‌های عالی تجدیدنظر وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است؛ به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ شد:

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دانشگاه آزاد اسلامی

«ماده واحده- در اجرای بند ۵ ماده ۲ مصوبه تجمیعی- تکمیلی «خروج تصمیمات و آرای صادره از هیأت‌ها و کمیته‌های تخصصی وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان سنجش آموزش کشور و سایر مراکز آموزشی و پژوهشی در خصوص امور و شئون علمی، آموزشی و پژوهشی از شمول صلاحیت دیوان عدالت اداری و سایر مراجع قضائی و تشکیل هیأت‌های عالی تجدیدنظر» (مصوب جلسه ۸۹۵ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی) و با استناد به تبصره ۲ این مصوبه؛ آقای محمدرضا مخبر دزفولی به‌عنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت های عالی تجدیدنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی، ابقاء و آقای سید سعیدرضا عاملی به عنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت عالی تجدیدنظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انتخاب می‌شوند».

کد خبر 6097998

دیگر خبرها

  • طرح آمایش آموزش عالی را مرحله به مرحله پیش می‌بریم
  • سرمایه‌گذاری‌های بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد
  • علت عدم گرایش به رشته‌های علوم پایه و فنی بررسی شود
  • گرایش جوانان به رشته های علوم پایه و فنی مهندسی در حال کاهش است
  • جای خالی وزرای علوم و بهداشت در سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی و انتقاد دانشجویان
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • ۴۷ درصد زایمان‌های استان همدان طبیعی است
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند