Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:53:04 GMT

تمدن نوین اسلامی با نگاه انقلابی محقق می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۳۷۸۷

تمدن نوین اسلامی با نگاه انقلابی محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن حقیقیان روز سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان مرند اظهار کرد: هر فردی که مسؤولیتی در کشور دارد، همیشه باید پای کار باشد و در راستای خدمت به مردم تلاش کند.

وی ضمن اشاره به ضرورت شناخت صحنه‌ای توسط مسؤولین خاطرنشان کرد: ما باید به اینکه اکنون در چه موقعیتی قرار گرفته‌ایم توجه کنیم تا در مراحل بعدی، برنامه ریزی بهتری برای انجام امور داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه مرند نیز با بیان اینکه هرگونه نارضایتی در میان مردم به خاطر عملکرد مسؤولین است، گفت: برای درک مشکلات مردم باید در کنار آنها باشیم و این مرام دولتمردان انقلابی است.

داود عباسی خدمت به مردم را وظیفه ذاتی مسؤولین بیان کرد و افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری برای آن بسیار زحمت کشیدند همه باید به نسبت سهم خود تلاش کنند.

وی تاکید کرد: ما مسئولین همیشه باید در کنار مظلومین و مقابل ظالم باشیم و در راستای تحقق شعار امسال نیز هر کاری دستمان بر می‌آید انجام دهیم.

فرماندار مرند همچنین ضمن اشاره به کاهش ۴۷ درصدی تصادفات منجر به فوت در استان در تعطیلات نوروزی امسال گفت: اعضای ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان مرند نیز امسال بسیار تلاش کردند که باید قدردان زحمات اعضای این ستاد باشیم.

کد خبر 5465417

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری استانداری آذربایجان شرقی انقلابی گری مرند ویروس کرونا بوشهر گرد و غبار کرمانشاه آلودگی هوا ماه رمضان 1401 هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان رضوی آمار کرونا مشهد خطبه های نماز جمعه انقلاب اسلامی هنر گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان گفت: شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی محسوب شده و حساسیت فوق العاده‌ای در برابر حرکات نفوذی در اندیشه اصیل اسلامی داشت.

حجت الاسلام علی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: اگر فهم سیاسی بالاتر و تحلیل بهتری وجود داشته باشد، انقلابی و ضد انقلابی بهتر از یکدیگر تمایز داده می‌شوند و هم چنان که در ابتدای انقلاب انواع گروه‌ها و جریان‌های چپ و راست وجود داشت و اگر افراد تحلیل خوبی داشتند، جزئی‌تر وارد مسائل شده و فرق انقلابی و ضد انقلابی را بهتر درک می‌کردند.

وی با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و نقش بارز ایشان در تفکر اسلامی تصریح کرد: شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی محسوب شده و حساسیت فوق العاده‌ای در برابر حرکات نفوذی در اندیشه اصیل اسلامی داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان خاطرنشان کرد: شهید مطهری به برخورد انفعالی اکتفا نمی‌کرد بلکه اول دیدگاه جهان بینی اسلامی را بیان و سپس تألیف می‌کرد.

نوری یکی از خصوصیات شهید مطهری را جدال احسن در مسائل مهم و افکار انحرافی مانند ماتریالیسم عنوان و تاکید کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های شهید مطهری در نقد اندیشه‌های مخالف، پرهیز از مطلق گرایی است و این بدین معنا است که نه عینک خوش بینی میزند تا به اعمال دیگران نظر کنند و نه عینک بدبینی به چشم داشتند که دیگران را مقصر بدانند.

وی اضافه کرد: استاد شهید مرتضی مطهری، معلم بزرگی برای دیروز، امروز و فردای کشور است و ایشان متفکری دین شناس بود که در برابر التقاط، نفاق و تهاجم فرهنگی غرب و شرق ایستاد و اسلام ناب و اسلام فقاهتی را ترویج داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان تصریح کرد: ایشان همچنین از دیگر ویژگی‌های این متفکر اسلامی را انصاف علمی عنوان کرد و ادامه داد: شهید مطهری در پاسخگویی به شبهات و نقد اندیشه‌ها، روحیه استکباری و بزرگ اندیشی نداشت و بر همین اساس ایام گرامیداشت مقام این استاد شهید تحت عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نام گرفته است.

کد خبر 750079

دیگر خبرها

  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد
  • باید در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم
  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • شخصیت‌های ماندگار در دنیای انیمیشن‌های نوستالژیک