Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه چلسی برای نخستین‌بار در تاریخ رقابت‌های اروپایی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به میدان خواهد رفت تا شانس خود را برای رسیدن به نیمه نهایی امتحان کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از سایت لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم رئال مادرید و چلسی در حالی به استقبال بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌روند که در بازی رفت، شاگردان توخل متحمل شکست شدند و کریم بنزما نیز برترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک یاران آنچلوتی امیدوار هستند تا اتفاقات بازی رفت را در دیدار برگشت نیز تکرار کنند و با استفاده از امتیاز میزبانی، موفق شوند مدافع عنوان قهرمانی را از دور مسابقات کنار بزنند. توماس توخل نیز به خوبی می‌داند که در این مسابقه شانس زیادی ندارد اما به رؤیا پردازی خود با شاگردانش ادامه می‌دهد.

ترکیب احتمالی هر دو تیم برای بازی امشب به شرح زیر است:

رئال مادرید: کورتوا، کارواخال، ناچو، آلابا، مندی، مودریچ، کاسمیرو، کروس، والورده، بنزما، وینیسیوس جونیور

همچنین ادن هازارد به دلیل مصدومیت مچ پا، ایسکو به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر، ادر میلیتائو به دلیل محرومیت و وایخو نیز به دلیل بیماری قادر به همراهی کهکشانی‌ها در این مسابقه نیستند.

چلسی: مندی، چالوبا، تیاگو سیلوا، رودیگر، جیمز، کانته، کواچیچ، آلونسو، ماونت، هاورتز، حکیم زیاش

در جمع آبی‌های لندن نیز آزپیلیکوئتا به خاطر بیماری، چیلول به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو و رملو لوکاکو به دلیل مصدومیت از ناحیه آشیل قادر به همراهی تیمشان نیستند. همچنین لوفتوس چیک و رودیگر بازیکنانی هستند که اگر در این مسابقه از داور کارت زرد دریافت کنند، در صورت صعود چلسی به مرحله بعدی مسابقه تیمشان را از دست می‌دهند.

کد خبر 567921

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئال مادرید تیم فوتبال رئال مادرید چلسی چلسي تیم فوتبال چلسی لیگ قهرمانان اروپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دلیل مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود

به گفته اسطوره تیم ملی فوتبال برزیل، وینیسیوس در حال حاضر در بین سه بازیکن برتر دنیا قرار دارد.

طرفداری | وینیسیوس جونیور در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ دو گل به ثمر رساند و به گفته ریوالدو، هموطن او در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان فوتبال اروپا و جهان است.

ریوالدو در مورد درخشش هم‌وطن خود، وینیسیوس جونیور در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده و گفته او می‌تواند با قهرمان کردن رئال مادرید برنده توپ طلای امسال شود. ریوالدو دراین‌باره می‌گوید:

او در این فصل یکی از بازیکنان کلیدی رئال بوده و انگیزه فوق‌العاده‌ای از خودش نشان داده است. تیم رئال مادرید به سبک بازی او وفق یافته و در صورت قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان، وینیسیوس جونیور به یکی از مدعیان اصلی کسب توپ طلا تبدیل خواهد شد.

حتی بدون کسب هیچ عنوانی، او هم‌اکنون در بین سه بازیکن برتر جهان قرار دارد. اگر رئال مادرید در هفته آینده از سد بایرن مونیخ عبور کند و به قهرمانی لیگ قهرمانان برسد، وینیسیوس شانس بسیار زیادی برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن فصل خواهد داشت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز
  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/5/3) / فیلم
  • وارن زائر امری دومین بازیکن جوانی که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رود
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!