Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمود عباس‌زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درباره حضور وزیر خارجه و رئیس تیم مذاکره کننده هسته ای در مجلس گفت: روز گذشته جلسه‌ای با وزیر امورخارجه و دکتر باقری رئیس تیم مذاکره کننده هسته ای داشتیم، در این جلسه توضیحات مفصل و مستندی از طرف مسئولان وزارت امور خارجه در مورد مذاکرات جاری داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس پاسخ هایی که مسئولان وزارت امور خارجه داشتند به این نتیجه رسیدیم که پیشرفت مذاکرات بسیار خوب بوده و تیم مذاکره کننده در چارچوب خطوط قرمز و منافع ملی گام برداشته اند.

عباس زاده مشکینی گفت: هنوز پیش نویسی به صورت رسمی ارائه نشده که بتوانیم در مورد آن قضاوت کنیم البته صورتِ تمام جلسات ثبت شده است ولی به دلیل اختلافاتی که در مورد برخی موارد وجود دارد نمی توان گفت پیش نویسی در این زمینه وجود دارد چرا که پیش نویس متنی است که دوطرف در مورد آن به توافق رسیده باشند و آماده امضای وزرای امورخارجه باشد، به همین جهت پیش نویس رسمی هنوز آماده نشده است که بشود در مورد آن قضاوت کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی افزود: رعایت خطوط قرمز نظام برای ما اهمیت دارد، براساس گزارشاتی که مسئولان وزارت خارجه دادند تا امروز از خطوط قرمز نظام تخطی نشده است البته مطالبی در رسانه ها به صورت غیر رسمی منتشر شده که نمی توانیم به این مسائل استناد کنیم، آنچه را که مبنای قضاوت قرار می دهیم گزارشات رسمی مسئولان است.

وی گفت: براساس گزارشات رسمی، اعضای کمیسیون به این نتیجه نرسیدند که خطوط قرمز و یا منافع ملی زیرپا گذاشته شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی خطوط قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکیه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حسین امیرعبداللهیان در چهارمین دیدار خود در محل برگزاری اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با هاکان فیدان، وزیر خارجه ترکیه گفت‌وگو و رایزنی کرد.

پیش از این، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با همتایان خود از مصر، اندونزی و عربستان سعودی دیدار کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عدم پیشرفت در مذاکرات آتش‌بس/ گفتگو‌ها به روز دوم کشیده شد
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار با سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکیه
  • گانتس: تا این لحظه پاسخ رسمی درباره توافق تبادل دریافت نکرده‌ایم
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول
  • الجزیره از پیشرفت در مذاکرات آتش‌بس غزه خبر داد
  • آخرین اخبار از مذاکرات قاهره درباره غزه
  • خبرها درباره پیشرفت در مذاکرات قاهره همزمان با طرح اسرائیل برای حمله به رفح
  • مهلت یک هفته‌ای اسرائیل برای تصمیم‌گیری درباره توافق آتش‌بس