Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین جلسه درباره موضوعات مربوط به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به ریاست محمد مخبر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از دفتر معاون اول رئیس‌جمهور؛ دومین جلسه در خصوص موضوعات مربوط به جام جهانی قطر صبح امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار و برحضور فعالانه و موثر بخش خصوصی کشور در حوزه های مختلف در قطر برای برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مخبر در این جلسه با اشاره به روابط صمیمانه و نزدیک جمهوری اسلامی ایران و قطر عنوان داشت: همکاری های مشترک تهران ـ‌ دوحه در دوران برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر فرصت مناسبی برای مستحکم تر کردن روابط بلند مدت دو کشور در زمینه های مختلف است.   معاون اول رییس جمهور بر حضور پررنگ‌تر بخش خصوصی ایران در حوزه های مرتبط با برگزاری جام جهانی فوتبال تاکید کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه های توانمندی تجاری ایران در قطر و تامین نیازمندی های غذایی، پشتیبانی، ‌اقامت و تردد گردشگران خارجی و تماشاچیان مسابقات فوتبال از جمله زمینه های مهم فعالیت بخش خصوصی است.   مخبر دستگاه های مختلف را مکلف به تدوین و ابلاغ برنامه جامع همکاری های ایران و قطر کرد و مقرر شد ظرف یک هفته آینده برنامه عملیاتی زمانبندی شده هر دستگاه مشخص و اجرایی شود.   وی توجه به بحث گردشگری و حضور گردشگران خارجی و تماشاچیان فوتبال و بازدید از جاذبه های تاریخی و گردشگری ایران را از مهمترین زمینه ها و فرصت های درآمدزایی و همچنین سرمایه گذاری در مدت برگزاری جام جهانی فوتبال برشمرد و از وزیر میراث فرهنگی،‌گردشگری و صنایع دستی خواست تا زمینه های حضور فعالانه مردم و بخش خصوصی برای این موضوع فراهم شود.   معاون اول رییس جمهور همچنین دستور داد تا شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی، مشکلات زیرساختی و اقامتی جزایر ایرانی از جمله کیش که پذیرای گردشگران خارجی در دوران برگزاری جام جهانی هستند را هر چه سریعتر برطرف کند.   در این جلسه که وزرای نیرو، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین مسئولان دستگاه های مربوطه در خصوص همکاری های مشترک ایران ـ قطر در برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال حضور داشتند، گزارشی از وظایف و تکالیف دستگاه های مختلف در برنامه جامع همکاری های مشترک ایران و قطر در ۷۰ محور و تحت ۴ کمیته زیرساختی، گردشگری، فرهنگی و مالی ارائه شد.   وزیر راه و شهرسازی نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از ملاقات های اخیر خود با مسئولان قطری و توافقات انجام شده با دست اندرکاران برگزاری جام جهانی در زمینه اقامت و تردد هوایی و دریایی گردشگران خارجی و تماشاچیان فوتبال در ایران تاکید کرد: نقشه راه عملیاتی همکاری های ایران و قطر در برگزاری جام جهانی فوتبال بین دو کشور نهایی و امضا شده است.   در این جلسه تاکید شد نمایشگاه توانمندی های تجاری ایران در قطر در زمینه های مختلف توسط بخش خصوصی برگزار و زمینه های سرمایه گذاری های مشترک دو کشور فراهم شود.   انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: برگزاری جام جهانی فوتبال گردشگران خارجی ایران و قطر بخش خصوصی معاون اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۳۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس

طرفداری| سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است