Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:13:54 GMT

۴۰ تولیدی یزد قیمت تولیدکننده روی کالاهای خود درج می کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۴۳۸۸

۴۰ تولیدی یزد قیمت تولیدکننده روی کالاهای خود درج می کنند

محمدرضا علمدار یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح درج قیمت تولید کننده بر روی کالاها، از آذرماه سال گذشته با هدف شفاف سازی قیمت ها، حذف واسطه‌های غیر ضرور، بهره‌مندی قانونی هریک از عوامل تولید از سود مصوب قانونی و کاهش قیمت تمام شده کالاها آغاز و در حال اجرا است

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان ادامه داد: در اجرای این طرح سال گذشته و در چهار مرحله تاکنون ۴۰ گروه کالایی و ۵۴ محصول مشمول این طرح شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علمدار یزدی گفت: بیش از ۴۰ واحد تولیدی در استان یزد نیز تاکنون محصولات خود را با درج قیمت تولید کننده روانه بازار مصرف می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد افزود: بر اساس این طرح قیمت مصرف کننده در کالاهای مصرفی تا ۳۰ درصد و در کالاهای سرمایه‌ای تا ۲۰ درصد می‌تواند بیشتر از قیمت تولید کننده باشد.

وی با بیان اینکه درج همزمان قیمت تولیدکننده و مصرف کننده برروی کالا در مرحله پنجم صورت میگیرد افزود: در مرحله پنجم این طرح که از ابتدای اردیبهشت ماه امسال عملیاتی خواهد شد، همه کالاهای تولیدی به استثناء اقلام دارویی و پزشکی، البسه و پوشاک، طلا و زیور آلات، انواع صنایع دستی، لوازم التحریر غیر بسته بندی، مصالح ساختمانی، محصولات فله‌ای کشاورزی، کالاهای صنفی، محصولات بورسی و کالاهای عرضه شده در بورس مشمول این طرح خواهند شد.

کد خبر 5465478

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد صنعت معدن و تجارت استان یزد درج قیمت تولیدکننده روی کالا ویروس کرونا بوشهر گرد و غبار کرمانشاه آلودگی هوا ماه رمضان 1401 هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان رضوی آمار کرونا مشهد خطبه های نماز جمعه گرد و خاک ماه مبارك رمضان قیمت تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری

بهنام خسروی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بیشترین مشکلات طرح‌های تولیدی و صنعتی با بانک‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت آب منطقه‌ای استان بود.

وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و تصمیم‌گیری مسوولان چهارمحال و بختیاری زمینه رفع مشکلات این طرح‌ها فراهم و راهکار‌های عملیاتی برای اجرای آن مصوب شد.

بیشتر بخوانید

رفع موانع تولید ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری

خسروی تصریح کرد: در این راستا وضعیت تسهیلات بانکی ۲ طرح تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری تعیین‌تکلیف شد.

وی یادآور شد: همچنین با تصمیم اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال بختیاری مشکلات سه طرح تولیدی و صنعتی دیگر رفع شد که باعث تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • استان فارس تولیدکننده ۳۰ درصد هسته‌های اولیه بذر غلات کشور
  • مصرف ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور
  • میان افزایش حقوق کارگران و قیمت کالاها، توازن برقرار شود
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است