Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@20:29:08 GMT

هایما 8S امسال به تولید می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۴۴۴۰

هایما 8S امسال به تولید می‌رسد

مدیرعامل ایران خودرو خراسان از افزایش ظرفیت تولید خودروهای شاسی بلند خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از پروژه توسعه خط مونتاژ در اواسط امسال، علاوه بر افزوده شدن هایما 8S، تیراژ تولید هایما S5 و S7 پلاس افزایش خواهد یافت.

بیژن زاهدی فرد افزود: خط جدید تولید که توسط شرکت تام و ایران‌خودرو خراسان در حال تجهیز است، امکان تولید همزمان چهار مدل خودروی شاسی بلند را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که بیش از ۴۹ هزار دستگاه خودروی هایما از سال ۱۳۹۴ در ایران خودرو خراسان تولید شده است، ادامه داد: تعهدات خودروهای هایما به روز شده و هیچ گونه تعهد معوقی وجود ندارد.
وی در خصوص زمان تولید محصول جدید گفت: برنامه تولید هایما 8S در دستور کار ایران‌خودرو‌ خراسان قرار دارد که طبق هدف‌گذاری، امسال به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی

به گزارش همشهری آنلاتین به نقل از ایرنا، «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.

وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.

معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کد خبر 847873 برچسب‌ها خبر مهم اربعين

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد
  • خودروسازان به ازای هر ۱ میلیون دلار ارز تخصیصی، چه تعداد خودروی نو تولید کردند؟
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی