Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@20:52:36 GMT

فلاحی: متن جزئیات مذاکرات باید در جلسه غیرعلنی ارائه شود

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۴۵۲۲

فلاحی: متن جزئیات مذاکرات باید در جلسه غیرعلنی ارائه شود

احمدحسین فلاحی ظهر امروز (سه‌شنبه، ۲۳ فروردین) در جلسه علنی مجلس در تذکری شفاهی خطاب به رئیس مجلس و هیئت‌رئیسه گفت: چند طرح به هیئت‌رئیسه ارسال شده و مردم و نمایندگان ملت در انتظار هستند طرح در دستورکار مجلس قرار گیرد، یکی از این طرح‌ها درباره ساماندهی نیروهای دولتی به ویژه نیروهای شرکتی است که ضروری است هر چه سریع‌تر به صحن مجلس بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بنابر طوماری که امروز نمایندگان آن را امضا کرده‌اند، مشخص شد که تعداد زیادی از وکلای ملت خواهان ایجاد شفافیت در تمامی نهادها هستند، با توجه به این موضوع، طرح شفافیت باید هر چه سریع‌تر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

نماینده مردم همدان در مجلس درباره طرح صیانت نیز عنوان کرد: دیروز تصمیم گرفته شد که طرح صیانت از کمیسیون مشترک فضای مجازی به صحن مجلس فرستاده شود، اما درباره این موضوع باید در صحن به صورت علنی رأی‌گیری شود.

حسین‌فلاحی همچنین خطاب به دولت و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای یادآور شد: خبرهای خوبی از وین به گوش نمی‌رسد و ما نمایندگان بی‌خبر هستیم، این در حالی است که باید برای نظارت و قانون اقدام راهبردی، متن جزئیات مذاکرات حداقل در یک جلسه غیرعلنی به نمایندگان ارائه شود، اما متأسفانه شنیده شده که دولت از تیم مذاکره‌کننده دولت قبل استفاده کرده که امیدواریم نتیجه بدتری از برجام به بار نیاید.

وی درباره گرانی‌ها و قیمت‌های افسارگسیخته در تذکری دیگر خطاب به دولت، گفت: نظارت بر کنترل قیمت‌ها برای دولت کار سختی نیست. نقش تعزیرات در این میان چیست و چرا هر روز قیمت‌ها افزایش می‌یابد در حالی‌ که هنوز ارز ترجیحی حذف نشده است؟

حسین‌فلاحی خاطرنشان کرد: متأسفانه مردم هر روز شاهد افزایش بی‌دلیل قیمت‌ها هستند، علی‌رغم زحمات دولت و آزادسازی دلارهای کشور و همچنین صادرات نفتی، کماکان درباره قیمت‌ها به‌هم‌ریختگی وجود دارد که امید داریم به زودی شاهد تثبیت قیمت‌ها باشیم.

منبع: مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: احمدحسین فلاحی قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در ورامین طی سخنانی گفت: عملکرد نمایندگان فرماندار در انتخابات دور اول مجلس شورای اسلامی عالی بود و باید این عملکرد در مرحله دوم نیز تکرار شود.

وی افزود: عملکرد عالی شما نمایندگان فرماندار باعث شد که به اذعان همه کارشناسان، انتخاباتی بی نقض در اجرا برگزار شود.

فرماندار ویژه ورامین با اشاره به اهمیت صیانت از آرا گفت: ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است و باید نمایندگان فرماندار همانند دیگر اجزای ستاد انتخابات از حق الناس که همان آرای مردم باشد حراست و صیانت کنند.

وی افزود: در دور دوم با توجه به قوانین یک نامزد با یک رأی بیشتر وارد مجلس می‌شود و این حساسیت کار را نشان می‌دهد و باید نهایت دقت در برگزاری و شمارش آرا توسط عوامل اجرایی و نمایندگان فرماندار صورت پذیرد.

معاون استاندار تهران در پایان گفت: همکاری لازم عوامل اجرایی و نظارتی همانند دور اول باید در بالاترین سطح در این انتخابات انجام بگیرد.

کد خبر 6098748

دیگر خبرها

  • ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • حماس : به فرمول یک توافق مشخص دست یافته‌ایم
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • دولت رئیسی می‌خواهد کارگران را از مشارکت در تعیین دستمزدشان کنار بگذارد
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟