Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: با جانمایی ۱۱ طرح در زمینه صنعتی، کارگاهی، کشاورزی و دامپروری در اولین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در سال ۱۴۰۱ موافقت شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، قاسم قاسمی تصریح کرد: از ۱۷ پرونده ای که در جلسه کارگروه امور زیربنایی مطرح شد ۶ پرونده در شهرستان شیروان، ۳ پرونده در شهرستان اسفراین، ۳ پرونده در شهرستان فاروج، ۲ پرونده در شهرستان بجنورد و از شهرستانهای مانه و سملقان، گرمه و جاجرم هر کدام یک پرونده مطرح شد که اغلب پرونده ها در خصوص احداث بنا و ایجاد فعالیت در خارج از حریم شهرها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: از بین پرونده های مطرح شده، ۸ پرونده در زمینه فعالیت های کشاورزی و دامپروری بود که ۶ پرونده مورد موافقت کارگروه قرار گرفت و ۲ مورد دیگر به منظور بررسی امکان تامین آب از دستور کار خارج شد.

قاسمی تصریح کرد: همچنین ۶ پرونده در زمینه فعالیت‌های صنعتی و کارگاهی مطرح شد که ۲ پرونده مورد موافقت قرار گرفت، یک مورد به دلیل قرارگیری در مجاورت اراضی سمت توسعه روستا و به منظور تجدید نظر در جانمایی از دستور کار خارج شد و یک پرونده به دلیل مجاورت با محدوده گلستان شهر بجنورد مورد مخالفت اعضا قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به اعلام نظر رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی، مقرر شد ۲ درخواست در شهرستان اسفراین جهت استقرار در شهرک صنعتی به آن شرکت ارجاع شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان عنوان کرد: از بین سایر پرونده های مطرح شده در جلسه، جانمایی ساختمان اداری کمیته امداد جاجرم و الحاق به محدوده روستای باقرخان ۳ مورد موافقت قرار گرفت و جانمایی مجتمع خدماتی رفاهی در شهرستان فاروج به منظور بررسی امکان تامین آب از دستورکار خارج شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی خراسان شمالي طرح سرمایه گذاری پرونده در شهرستان خراسان شمالی قرار گرفت مطرح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعیدی گفت: در راستای طرح احیا و تعادل بخشی و با همکاری گروه گشت و بازرسی این اداره، در سال ۱۴۰۲ تعداد ۳ حلقه چاه غیر مجاز شناسایی و پر شد که این امر صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب را در پی داشت. 
 
 رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های بافق و بهاباد افزود: همچنین ۶ مورد قطع برق و پلمپ منصوبات انجام شد. 


سعیدی با اشاره به همکاری خوب دستگاه قضایی و انتظامی این دو شهرستان برای برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع آب زیر زمینی و سطحی اظهار داشت: این اداره با هرگونه تخلف در زمینه منابع آبی برخورد قانونی و جدی خواهد داشت. 
 
وی همچنین در خصوص نصب کنتور‌های هوشمند در دو بخش کشاورزی و صنعتی اشاره کرد و گفت: ۸۲ در صد از چاه‌های صنعتی و ۹۳ درصد از چاه‌های کشاورزی این دو شهرستان به کنتور هوشمند مجهز شدند و برای سومین سال پیاپی طرح تحویل حجمی آب کشاورزی با همکاری کلیه‌ی بهره برداران به طور کامل انجام شد. 


رئیس اداره منابع آب بافق و بهاباد افزود: در راستای مشارکت همگانی مردم و مسئولین در حفاظت بیشتر از منابع آب، تعداد ۲ جلسه شورای حفاظت از منابع آب در سطح دو شهرستان تشکیل گردیده است.

دیگر خبرها

  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • پشیمانی بازیگر مطرح از رفتن به خارج از کشور | خودم به همه چیز پشت پا زدم