Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بم خواستار پرداخت سریع تر بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی جهت تکمیل و اصلاح مسیر سد نسا توسط سازمان برنامه و بودجه شد.

به گزارش ایران اکونومیست، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس در تذکری شفاهی خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: از شما درخواست می کنم دستور دهید مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومانی که قرار بوده برای تکمیل، اصلاح و ایمن سازی مسیر پایاب سرریز سد نسا پرداخت شود، سریع تر پرداخت شود چراکه پیمانکار منفی کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: قول سفر به شهرستان بم را داده بودید که از معابر خاکی این شهرستان دیدن کنید، ان شاءالله این سفر صورت گیرد تا مشکل حل شود.

نماینده مردم بم در مجلس از وزیر بهداشت نیز خواست تا نسبت به تهیه یک دستگاه ام.آر.آی به بیمارستان بم دستورات لازم را صادر کند.

غضنفرآبادی در ادامه گفت: از دولت انقلابی، پرتلاش و زحمتکش سیزدهم تشکر می کنم که شب و روز زحمت می کشند، البته در مقابل هجمه هایی که به آنها صورت می گیرد، باید فرصتی به آنها داده شود.

وی در پایان از وزرای نیرو و ارتباطات خواست تا نسبت به برخی از مشکلات افت ولتاژ برق و آنتن دهی موبایل، مشکلات مردم را حل کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: نماینده بم ، موسی غضنفرآبادی ، استانی سیاسی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نماینده بم موسی غضنفرآبادی استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۴۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس دو قسط متوالی از توافقنامه با یحیی گل‌محمدی را پرداخت نکرده که بر اساس توافقنامه کتبی، اهمال در پرداخت این قرارداد، جریمه 5 میلیاردی را به دنبال خود دارد.

با این حال رضا درویش می‌گوید در این مورد با یحیی گل محمدی تماس گرفته و به او مشکلات تیم را اعلام کرده و به نظر طرفین برای عدم فعال شدن مکانیسم پنج میلیاردی به توافق رسیده اند.

مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص گفت: من خودم با آقای گل‌محمدی صحبت کردم، بله سررسید ایشان فرا رسیده و ما از او رخصت گرفتیم. قسط دوم ایشان آماده بود و ما گفتیم چون به خاطر مجوز حرفه ای پول لازم داریم، پول را به بدهکاران دیگر بدهیم.

دیگر خبرها

  • پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی
  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست
  • وزیر بهداشت عنوان کرد؛ پرداخت فوق‌العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • بودجه ۱۰ هزار میلیاردی فوق‌العاده خاص نظام سلامت
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی‌ها بر دوش مردم است
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی ها بر دوش مردم عادی است
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود