Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@02:07:09 GMT

آئین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش تربت‌جام برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۴۹۰۸

آئین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش تربت‌جام برگزار شد

پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیریت آموزش و پرورش تربت‌جام با حضور نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه ناحیه تربت‌جام؛ مسئولین تربت‌جام و جمعی از فرهنگیان در محل آموزش و پرورش تربت‌جام برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش تربت‌جام با حضور نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه ناحیه تربت‌جام ؛ مسئولین شهرستان و جمعی از فرهنگیان در محل آموزش و پرورش تربت‌جام برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم محمود آریامنش مدیر اداره آموزش و پرورش تربت‌جام تودیع و از زحمات وی تقدیر و تشکر به عمل آمد و حجت الاسلام یدالله دامن پاک به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش تربت‌جام منصوب شد.

شایان ذکر است حجت الاسلام دامن پاک دارای مدرک دکتری فقه و مبانی حقوق اسلامی می‌باشد و دارای سوابق اجرائی و مدیریتی نظیر کارشناس مسئول اقامه نماز و معارف آموزش پرورش‌ تربت‌جام، عضو شورای آموزش‌ و پرورش تربت‌جام، معاونت آموزشی و پرورشی دبیرستان‌های تربت‌جام، ریاست دفترامام جمعه تربت‌جام، مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد تربت‌جام، مسئول ستاد نمازجمعه تربت‌جام، جانشین و معاونت فرهنگی کانون بسیج اساتیددانشگاه‌های تربت جام، مدیر انتشارات انوارثقلین را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: آموزش و پرورش تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه قبل از خطبه‌ها محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان با موضوع شهادت اندیشمند مجاهد آیت الله شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت هفته مقام معلم سخنرانی می‌کند.


همچنین میز‌های خدمت دادگستری، سازمان بازرسی، ثبت اسناد و املاک، آموزش و پرورش، ثبت احوال، ویزیت تخصصی پزشکی رایگان، مرکز وکلای قوه قضائیه، بیمه سلامت، فرماندهی انتظامی در این مراسم برپا می‌شود.

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • مسئول یک سوپرمارکت هم این همه تغییر نمی‌کند!
  • مسئول یک سوپرمارکت هم این همه تغییر نمی‌کند
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد