Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@23:39:19 GMT

کمبود گازوئیل در برخی از جایگاه‌های سوخت؛ماجرا چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۵۲۳۸

کمبود گازوئیل در برخی از جایگاه‌های سوخت؛ماجرا چیست؟

کرامت ویس‌کرمی، مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی درباره کمبود سوخت گازوییل در برخی جایگاه‌ها در روز‌های اخیر گفت: در مناطق عملیاتی 37 گانه نظارت و کنترل بر جایگاه‌های سوخت تشدید می‌شود و در محور‌هایی که تردد زیاد است افزایش سهمیه و کنترل میدانی خواهیم داشت تا جایگاه‌ها در 24 ساعت شبانه روز سوخت گازوییل داشته باشند و ناوگان بتواند بدون هیچ مشکلی سوختشان را تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرامت ویس‌کرمی افزود: رانندگان و کامیون‌داران در مواجه با کمبود گازوییل در جایگاه‌ها می‌توانند با تلفن‌های مناطق عملیاتی که در جایگا‌ها نصب شده است تماس بگیرند و یا مسئله را به شماره 09627 اطلاع رسانی کنند.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه "کنترل و نظارت بر جایگاه‌های سوخت سراسر کشور تشدید می‌شود"، گفت: بر همکارانمان در مناطق عملیاتی 37 گانه تأکید کرده‌ایم که تشدید نظارت و کنترل را بر جایگاه‌های سوخت داشته باشند.

ویس کرمی گفت: میزان سهمیه گازوئیل ناوگان حمل و نقل و جایگاه‌های عرضه سوخت، بر اساس پیمایش و میزان تردد مشخص می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سهمیه نفت‌گاز ناوگان حمل و نقل، باری و مسافری، بر مبنای پیمایش تخصیص می‌یابد؛ یعنی هر خودروی دیزلی برمبنای میزان عملکرد، سهمیه سوخت دریافت می‌کند.

ویس کرمی ادامه داد: روزانه 52 میلیون لیتر گازوئیل بر همین اساس به مناطق عملیاتی تحویل می‌شود که برای هر استان بر اساس میزان تردد، متفاوت است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی می‌گوید: موظف هستیم سوخت نفت‌گاز هر خودرو را بر اساس عملکردی که داشته تامین کنیم که در کارت هوشمند سوخت آن خودرو، واریز می‌شود.

تقسیم‌بندی گازوئیل در جایگاه‌ها نیز بر اساس همین پیمایش صورت می‌گیرد. ممکن است یک جایگاه سوخت، در 24 ساعت دارای گازوئیل نباشد؛ اما با توجه به اینکه 2 هزار و 800 جایگاه سوخت از مجموع 4 هزار و 200 جایگاه کشور، توزیع کننده گازوئیل هستند، اگر مردم به جایگاه بعد یا قبل آن مراجعه کنند، قطعا گازوئیل وجود دارد.

ویس کرمی ادامه داد: ما وظیفه داریم بر اساس سهمیه‌ای که مشخص می‌شود برای هر خودرو میزان سوخت را در کارتشان شارژ کنیم و سهمیه جایگاه‌ها را هم مشخص و توزیع کنیم./ منبع: تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: جایگاه های سوخت کمبود گازوئیل جایگاه های سوخت مناطق عملیاتی شرکت ملی پخش جایگاه ها ویس کرمی بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران میزان بودجه در سال پارالمپیک هستیم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد پولادگر سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ در خصوص آماده سازی ورزشکاران جانباز، توان‌یاب، نابینا و کم‌بینای کشورمان اظهار داشت: بازی‌های پارالمپیک پاریس از ابعاد مختلفی دارای اهمیت است و قطعا یکی از سخت‌ترین رویداد‌های ورزشی خواهد بود که کشور عزیزمان ایران در آن حضور یافته است. از این رو کمیته ملی پارالمپیک با برنامه‌ریزی دقیق از ماه‌ها قبل اردو‌ها و برنامه‌های آماده‌سازی ورزشکاران را آغاز و این اردو‌ها طبق برنامه در حال انجام است. با وجود محدودیت‌های موجود، تلاش شده تا بهترین امکانات برای آماده‌سازی ورزشکاران فراهم و دغدغه‌های این عزیزان مورد توجه قرار گرفته و برطرف شود.

وی در خصوص تعداد سهمیه‌های کسب شده گفت: تاکنون ۳۸ سهمیه برای حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس توسط ورزشکاران کشورمان در رشته‌های پارادو و میدانی، پاراتیراندازی، پاراتکواندو، پاراتیراندازی با کمان، پاراشنا، والیبال نشسته و گلبال کسب شده است. در رشته‌های پاراوزنه برداری، پاراجودو، پاراکانو و همچنین پارادو و میدانی هنوز شانس کسب سهمیه داریم که این سهمیه‌ها به لطف خدا و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تلاش و انگیزه بالای ورزشکاران و مربیان دور از دسترس نیست.

سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های پارالمپیک پاریس افزود: اعزام در ۱۰ رشته ورزشی برای بازی‌های پارالمپیک پاریس قطعی شده است و با توجه به اصل کیفیت گرایی و سیاست‌های کمیته پارالمپیک لیست نهایی نفرات اعزامی طبق زمان تعیین شده توسط کمیته برگزاری بازی‌ها تا پایان خردادماه مشخص خواهد شد. انتخاب نفرات اعزامی بر اساس سهمیه‌های کسب شده، عملکرد ورزشکاران در اردو‌ها و نتایج تست‌های آمادگی در راستای کسب نتایج مطلوب و مدال در بازی‌های پارالمپیک انجام خواهد شد و اعزام تیم گلبال نیز براساس ملاک‌های تعیین شده کمیته پارالمپیک قطعی شد.

 پولادگر با اشاره به بودجه پیشنهادی کمیته ملی پارالمپیک برای سال ۱۴۰۳ افزود: انتظار داریم با توجه به اینکه در سال مهم برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک قرارداریم، بودجه کافی به منظور حمایت از کاروان اعزامی و حضور مقتدرانه ورزشکاران در این میدان بزرگ بازی‌های پارالمپیک پیش بینی شود. البته ما از مباحث بودجه‌ای به شدت نگران هستیم و امیدواریم دولت و مجلس آن را حل کنند.

پولادگر افزود: همواره مقام معظم رهبری در دیدار با ورزشکاران نسبت به مباحث فرهنگی و مرام پهلوانی تاکید داشته اند، از اینرو اهتمام ویژه نسبت به این موارد از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته ملی پارالمپیک است لذا اردوی تیم‌های ملی با حضور مربیان فرهنگی تشکیل می‌شود. همچنین برای نخستین بار روانشناسی دینی پایه توسط روانشناسان ورزشی حاضر در اردو‌های ملی مورد توجه قرار گرفته است. 

وی در خصوص پاداش در نظر گرفته شده برای قهرمانان پارالمپیک اظهار داشت که اعلام مبلغ پاداش منوط به آگاهی کمیته از بودجه تخصیصی می‌باشد لذا پس از نهایی شدن این موضوع تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد.

 پولادگر افزود: علاوه بر جوایز نقدی، حمایت‌های دیگری نیز از ورزشکاران پارالمپیکی کشورمان انجام می‌شود. این حمایت‌ها شامل پرداخت کمک هزینه ماهیانه برای ورزشکاران و کادرفنی، تخصیص کمک هزینه برگزاری اردو‌ها برای فدراسیون ها، اعزام به رویداد‌های تدارکاتی بین‌المللی و ارائه خدمات تخصصی، پزشکی، روانشناسی، تغذیه و همچنین سنجش و ارزیابی عملکرد ورزشکاران بر اساس یافته‌های علمی در قالب آکادمی ملی پارالمپیک است.

وی با تاکید بر لزوم همکاری فدراسیون‌ها و ورزشکاران برای انجام دقیق برنامه‌های پیش بینی شده، حضور ورزشکاران و کادرفنی در رویداد‌های آموزشی به ویژه آموزش‌های ضددوپینگ و همچنین آزمون‌های سنجش عملکرد را ضروری دانسته و نسبت به اثر گذار بودن نتیجه آزمون‌های سنجش در اعزام ورزشکاران تاکید و ابراز امیدواری کرد کاروان پارالمپیک در بازی‌های پاریس خوش درخشیده و بار دیگر موفق به تاریخ سازی گردد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با برد دورتموند: سهمیه پنجم چمپیونزلیگ به آلمان رسید
  • ◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس
  • پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران میزان بودجه در سال پارالمپیک هستیم
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • هشدار ! این نشانه‌ها به شما می‌گوید کمبود پروتئین دارید
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود