Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عبدالغفار غفاری روز سه شنبه در جلسه شورای زکات این شهرستان با بیان اینکه در سال گذشته یک میلیارد و ۹۱۲ میلیون تومان زکات جمع آوری شده است، افزود: این میزان زکات شامل زکات واجب و مستحبی و فطریه می باشد.

وی با بیان اینکه زکات جمع آوری شده در این شهرستان، در محل جمع آوری هزینه می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت های شهرستانی و شعائر دینی ما جمع آوری این میزان زکات قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای زکات شهرستان بستان آباد ترویج فرهنگ زکات را نیازمند توجه مردم و مسئولان عنوان کرد و افزود: اصل زکات بنیه اقتصادی و اجتماعی جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام غفاری در این جلسه اعتمادسازی در امر جمع آوری زکات و پرهیز از موازی کاری متولیان امر زکات را متذکر شد .

برچسب‌ها فطریه بستان آباد آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فطریه بستان آباد آذربایجان شرقی فطریه بستان آباد آذربایجان شرقی جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی جاده خاکی روستای مازگرد به راکب یک موتورسیکلت مشکوک دستور ایست دادند.

وی افزود: راکب و سرنشین موتورسیکلت با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و مراقبت و تیراندازی، قاچاقچیان با رها کردن موتور سیکلت و استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی هوا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با اشاره به تلاش برای پیگیری متهمان گفت: در بازرسی از موتورسیکلت ۶۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • خمس و زکات در عین وجوب یک امر داوطلبانه است
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد