Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین‌ـ مریم قاسمی: سید مهدی حسینی با اعلام این خبر توضیح دادکه پردیس قرآنی بهار دل‌ها شامل ختم قرآن، پاسخگویی به سؤالات شرعی و مشاوره دینی، ایستگاه سلامت، ایستگاه عفاف و حجاب، ایستگاه کودک و قرآن، ایستگاه روان‌شناسی نقاشی، ایستگاه بادکنک پیچ ویژه کودکان، ایستگاه ثبت‌نام دهه هشتادی‌ها در راستای پویش گام دوم نسل چهارم، ایستگاه ورزش و تفریحات ورزشی، ایستگاه کتب قرآنی و محصولات فرهنگی، ایستگاه طب سنتی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است و شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان، از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر می‌توانند از این برنامه بهره‌مند شوند.

معاون امور اجتماعی شهردار منطقه ۱۶ افزود: «یکی دیگر از برنامه‌های در ایام مبارک رمضان «لبخند دل‌ها» نام دارد. این برنامه با تلاوت مجلسی قاریان ممتاز و بین‌المللی و با همخوانی آیات الهی، اجرای سرود قرآنی و مذهبی، اجرای تواشیح، برگزاری مسابقات فرهنگی متنوع همراه با اهدای جوایز ارزنده، سخنرانی کوتاه مذهبی، مداحی و سایر برنامه‌های فرهنگی‌ـ هنری‌ـ آیینی با رویکرد ایجاد و افزایش شور و نشاط معنوی به اجرا در می‌آید. جالب اینکه در این برنامه، هر شب به یک نفر از حاضران در جشن به قید قرعه کمک هزینه سفر مشهد مقدس نیز اهدا می‌شود.»

سید مهدی حسینی، از دیگر برنامه‌های مستمر در ماه مبارک رمضان صحبت کرد و گفت: «با دستور و راهبری شهردار منطقه ۱۶، در ایام ماه مبارک رمضان طرح «میز خدمت سلامت» در ۲۷ مسجد منتخب این منطقه راه‌اندازی شده تا پزشکان و کارشناسان سلامت در راستای ارتقای سطح بهداشت و پایش سلامت، خدمات مورد نیاز را به مردم ارائه کنند.»

گفتنی است اداره سلامت شهرداری منطقه ۱۶ این برنامه را با مشارکت کانون پزشکان و مرکز بهداشت جنوب تهران و با هدف ارائه خدمات سلامت شامل: غربالگری فشارخون و قندخون، تب سنجی، اکسیژن خون، قد و وزن و شاخص توده بدنی، مشاوره تغذیه، مشاوره پیشگیری از بیماری‌ها و کمک‌های اولیه اجرا می‌کند.

کد خبر 669416 برچسب‌ها قرآن - فعالیت‌ها شهرداری منطقه ۱۶ تهران رمضان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۱۶ قرآن فعالیت ها شهرداری منطقه ۱۶ تهران رمضان منطقه ۱۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان

مسلم مخفی با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، گفت: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او گفت: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان گفت: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد (ع) با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

مخفی گفت: اطلاع رسانی در حوزه سلامت، یک امر مستمر است و صرفاً مناسبتی و در هفته سلامت نیست.

او با قدردانی از اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی بسیار خوب در موضوع سلامت آب شرب همدان، گفت: اداره آب و فاضلاب، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت نسبت به ممانعت از استفاده فاضلاب برای کشاورزی اقدام جدی و فوری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • گچساران ایستگاه اصلی تولید بذر در منطقه گرمسیری و نیمه گرمسیری
  • تجلیل از فرهیختگان شهر در منطقه ۱۵ اصفهان
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • به تماشای بوستان‌های شهرکرد در بهار بنشینید + تصاویر