Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد اسدی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود که آخرین بار ۱۵ فروردین سال ۱۳۸۴ دمای هوای مازندران در یک نقطه از مازندران یعنی شهر ساری به ۳۸ درجه سانتی گراد بالای صفر رسیده بود.

وی گفت که امروز همتچنین دمای هوا در قائمشهر به ۳۸ درجه بالای صفر رسید که برای این منطقه گرما تا این میزان در ماه  فروردین طی ۱۷ سال گذشته سابقه نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی افزایش زیاد  دمای هوا در روز جاری را عمدتا مربوط به مناطق شرقی مازندران دانست و افزود که دمای هوا در مناطق غربی مازندران از جمله چالوس، نوشهر، رامسر، تنکابن و عباس آباد امروز بین ۲۳ تا ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در گرم ترین زمان بوده است.

وی با بیان این که از امشب با شمالی شدن جریان هوا ، شهروندان مازندرانی شاهد وزش باد نسبتا شدیدی خواهند بود، توضیح داد: دمای هوای استان نیز از فردا چهارشنبه کاهشی می شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران شرایط جوی استان را برای فردا چهارشنبه  صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش گرما و در بعضی ساعات افزایش ابر و وزش باد  پیش بینی کرد و گفت که روز پنجشنبه هم هوای استان نیمه ابری تا ابری می شود که با کاهش دما،  بارش پراکنده باران و وزش باد همراه خواهد شد   .

و ی وضعیت هوای مازندران در روزهای پایانی هفته یعنی پنجشنبه و جمعه را نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش دما ، بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی کرد.

هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد نسبتا شدید برای فردا در مازندران 

اسدی همچنین نسبت به وزش باد نسبتا شدید از صبح فردا چهارشنبه تا عصر همین روز هشدار داد و گفت: آسیب به پوشش خزانه های برنج مهم ترین اثر مخاطره ناشی از وزش باد شدید است.

وی به کشاورزان توصیه کرد حتما نسبت بستن و مقاوم سازی کامل پوشش خزانه اقدام کنند تا بوته های نشاء دچار استرس دمایی نشوند.

اسدی همچنین نسبت به احتمال آسیب دیدن پوشش گلخانه ها و انداخته شدن تابلوهای تبلیغاتی در خیابان ها نیز هشدار داد و خواستار مستحکم  سازی آنها شد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی ساری مازندران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی ساری مازندران وزارت جهاد کشاورزی ساری مازندران سازمان هواشناسی دمای هوا وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هوای تهران طی تعطیلات پایان هفته

به گزارش خبرآنلاین، اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران از از روز پنجشنبه تا شنبه (۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه) و کاهش محسوس دما طی روز پنجشنبه خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی روزهای آینده آسمان کمی ابری همراه با افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک در نواحی مستعد پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به فعالیت سامانه بارشی از روز پنجشنبه تا شنبه (۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه) علاوه بر افزایش ابر، وزش باد شدید، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی به‌صورت رگبار و رعد و برق در سطح استان مورد انتظار است.

شایان ذکر است طی روز پنجشنبه کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۲ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری تا ابری و وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید به با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری تا ابری، از بعد از ظهر بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

٤٧٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901352

دیگر خبرها

  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران
  • پیش‌بینی هوای تهران طی تعطیلات پایان هفته
  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته
  • آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • موج گرمای کم‌سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران