Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مورد پیشنهاد دو شهر کیش و قشم برای میزبانی از هواداران جام جهانی گفت: جام جهانی قطر، فرصت مناسبی برای حضور تماشاچیان این مسابقات به مناطق آزاد ایران و بازدید از ظرفیت‌های گردشگری کشورمان است.

او با اشاره به مزیت جزایر جنوبی کشور افزود: جزایری همچون کیش و قشم به دلیل دارا بودن زیرساخت‌های مناسب و نزدیکی به محل برگزاری مسابقات از مزیت نسبی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرغامی اظهار کرد: سازمان مدیریت مناطق آزاد با همکاری وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حال برنامه ریزی مناسب برای استقبال، اسکان و گردشگری هواداران جام جهانی قطر است؛ این برنامه‌ها منوط به جزیره کیش و قشم نیست بلکه برای باقی مناطق کشور هم برنامه ریزی‌ها در نظر گرفته شده است.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: در مورد فرآیندهای قانونی موضوعات مربوط به لغو موقتی روادید ایران از مبدا قطر به ویژه در شهرهای مختلف در جلسات ستاد تصمیم گیری صورت می‌پذیرد، در همین راستا امروز جلسه‌ای با ریاست معاون اول رئیس جمهور و وزرای مربوطه پیرامون این موضوع برگزار می‌شود.

ضرغامی خاطرنشان کرد: آخرین جزئیات در نشست امروز با محوریت ریاست معاون اول رئیس جمهور مورد بررسی قرار می‌گیرد و تمام تصمیمات این میزبانی ازجمله حذف روادید ورود هواداران جام جهانی فوتبال به ایران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 669350 برچسب‌ها لغو روادید قطر سفر - ویزا جام جهانی قطر ۲۰۲۲

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لغو روادید قطر سفر ویزا جام جهانی قطر ۲۰۲۲ جام جهانی قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، حسن عربی گفت: باهدف رشد، توسعه و برند سازی گردشگری روستای هدف گردشگری بیابانک، احیاء و حفظ آئین و سنن قدیمی روستاها، حفظ و معرفی شیرینی سنتی گولاچ این منطقه، معرفی هویت اجتماعی و فرهنگی و افزایش شورونشاط اجتماعی در میان مردم، چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ بیابانک در روستای هدف گردشگری بیابانک برگزار شد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه افزود: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات ازجمله برنامه‌هایی بود که برای رونق اقتصاد محلی و معرفی توانمندی‌های روستایی در این جشنواره انجام شد.

حسن عربی گفت: اجرای برنامه‌های شاد و مفرح، پخت گولاچ و رونمایی از لوح ثبت ملی روستا ازجمله برنامه‌های این جشنواره بود.

او بابیان اینکه برای پخت گولاچ، از زردچوبه، آرد، آب، شکر، گلاب، تخم‌مرغ، زعفران، روغن کنجد و خمیرترش استفاده می‌شود، افزود: گولاچ برند مواریث معنوی روستای بیابانک به شمار می‌رود و برگزاری چندساله جشنواره گولاچ در این روستا نشان از اهمیت این نان در بین مردم این روستا دارد.

روستای بیابانک در فاصله ۷ کیلومتری جنوب شهر سرخه قرارگرفته است و این روستا در مقایسه با بسیاری از روستاهای کشور مساحت کوچکی را شامل می‌شود اما ازنظر جایگاه کیفی در سنت کهن دارای مقامی برجسته در ابداعات معماری و فرهنگی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902642

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم بین دوکشور
  • تاکید وزیر خارجه مصر بر تقویت روابط مردمی و گردشگری با ایران
  • کنایه تند وزیر به آمران حجاب :هل الدین الا البغض
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • چرا ترک‌ها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کیش شدند؟
  • روستای فهرج کاندیدای بهترین روستا‌های جهانی گردشگری
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • گفتگو با مجری و کارشناس ورزشی در خصوص زنده یاد مسعود اسکویی