Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پرسپولیس این روزها خوب نتیجه نمی گیرد.فاصله شش امتیازی با رقیب سنتی یعنی استقلال در لیگ برتر و همچنین شکست مقابل آلومینیوم و حذف از رقابت های جام حذفی بیش از قبل صدای هواداران این تیم را درآورده است.
پرسپولیس در 5 دوره قبلی رقابت های لیگ برتر قهرمان شده است و افت شدید آنها در رقابت های این فصل چندان به مزاج هواداران این تیم خوش نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از باخت به آلومینیوم فضای مجازی پر شده است از انتقاد.خیلی از هواداران تیم خواهان جدایی یحیی گل محمدی هستند و معتقدند که یک سرمربی خارجی باید هدایت تیم را برعهده بگیرد.
نظرشما درباره این اتفاق چیست؛تا چه اندازه با جدایی گل محمدی و دستیارانش از پرسپولیس موافق هستید؟
لطفا نظرات خودتان را به صورت کامنت برای ما زیر همین مطلب بنویسید.]

251 251

کد خبر 1621140

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر بیست و یکم جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شروین بزرگ، مهاجم آلومینیوم اراک از ابتدای فصل انتقادات زیادی را تحمل می‌کرد و کادرفنی و هواداران آلومینیوم انتظار گل‌های بیشتری از او داشتند.

این مهاجم مقابل پرسپولیس در جام حذفی نیز نیمکت نشین بود اما در دقایق پایانی و وقتی آلومینیوم با دو گل عقب بود به زمین فرستاده شد. جالب اینکه در زمان ورود او به زمین بسیاری از هواداران آلومینیوم از این تعویض ناراضی بودند.

با این حال شروین بزرگ پاس گل اول را به لیموچی داد و با گلزنی بازی را به وقت‌های اضافه کشاند. همچنین او با زدن گل سوم در وقت‌های اضافه دوباره اختلاف را به حداقل رساند و امید را به اردوی اراکی‌ها بازگرداند.

این بازیکن که در مس کرمان هم شاگرد مجتبی حسینی بوده، در دو دوره بهترین گلزن جام حذفی شده و حالا مهارت خود در گلزنی را مقابل پرسپولیس در یک هشتم نشان داد. مجتبی حسینی نیز از تلاش و خستگی ناپذیری او برای رسیدن به این روز تقدیر کرد.

دیگر خبرها

  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد