Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعل امضای یکی از مدیران عامل اسبق پرسپولیس در یک پرونده، پای قوه قضاییه را به این موضوع باز کرد!

پای قوه قضاییه به یک جعل امضا در باشگاه پرسپولیس باز شد.

به گزارش طرفداری، خبرگزاری فارس در گزارشی نوشت:

در زمان مدیریت جعفر سمیعی در باشگاه پرسپولیس باوجود فینالیست شدن این باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا و کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر اما برخی از حواشی هم در این باشگاه به وجود آمد که تبعات آن همچنان ادامه دارد! یکی از این حاشیه‌ها که البته پرونده آن در جریان است جعل امضای یکی از مدیران عامل اسبق این باشگاه بوده است!

در زمان مدیرعاملی سمیعی در پرسپولیس و به جهت جلوگیری از صدور رای بازگشت به کار یکی از پرسنل این باشگاه، سندی در سامانه اداره کار بارگزاری شده بود که امضای مهدی رسول‌پناه سرپرست اسبق باشگاه پرسپولیس زیر آن به چشم می‌خورد! این در حالی است که با بررسی‌های بیشتر مشخص شد که این امضا متعلق به رسول‌پناه نبوده و در واقع امضای او جعل شده تا با این کار مانع از گرفتن رای بازگشت به کار برای یکی از کارمندان شوند! 

بعد از این ادعا که امضای زیر نامه بارگزاری شده، امضای رسول‌پناه نیست این موضوع به کارشناس قضایی سپرده شد و در نهایت، کارشناس رسمی دادگستری تائید کرد که امضای زیر نامه، امضای سرپرست اسبق پرسپولیس نیست و در واقع امضای رسول‌پناه جعل شده است! در این باره گفتنی است که دادگاه این موضوع عجیب در حال برگزاری است و باید منتظر صدور رای حاکم قضایی در این خصوص بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق عجیب که در زمینه امور اداری رقم خورده به قدری باورنکردنی است که مشخص نیست یک باشگاه با وجود داشتن مدیر اداری و مدیر حراست، چطور چنین موضوعی می‌تواند در آن رقم بخورد! البته احتمالا به زودی زوایای بیشتری از این پرونده جنجالی رسانه‌ای و مشخص خواهد شد!

 

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر کنایه احمد سعادتمند به فرهاد مجیدی؛ مقصر همه جام نگرفتن ها من هستم! حقیقی: حرف مفت می زنند که من پنالتی گیر نیستم / فیلم پیراهن اول احتمالی آرژانتین در جام جهانی 2022 / عکس نام کریم بنزما در صندوق رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری فرانسه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!

از اواسط سال ۱۳۸۸ قرار بر این شد که آهنگ اختصاصی باشگاه پرسپولیس ساخته شود و اتفاقا برای تکمیل پروژه مذکور گروهی از بزرگان این باشگاه دعوت شدند تا بخش‌هایی از آهنگ مورد نظر با صدای آن‌ها ضبط شود. حرکتی که چند ماه به طول انجامید و بسیاری از بزرگان پرسپولیس برای تکمیل پروژه مذکور به استودیو رفتند و اجرا کردند.

به گزارش خبرورزشی، این روزنامه هم هفتم اردیبهشت سال ۱۳۸۹ گزارشی اختصاصی از حضور علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا در استودیوی محل ضبط این سرود منتشر کرد و در مورد علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا که برای شرکت در پروژه مذکور به استودیو رفته بودند، نوشت. علی دایی قسمتی از این سرود را خواند و مهدوی‌کیا هم در دکلمه آن مشارکت داشت. سرودی که هم اکنون در اینترنت موجود است و ماندگار شد.

دیگر خبرها

  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • گل تماشایی مهدی لیموچی به پرسپولیس (آلومینیوم اراک 1-2 پرسپولیس)
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم