Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@19:21:00 GMT

دزدی از خانه ستاره‌ سابق‌ فوتبال!

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۶۳۳۱

دادگاه انگلیس از دزدی از خانه ستاره سابق انگلیسی در سال ۲۰۲۰ پرده برداشت. ناطقان:دادگاه ناتینگهام انگلیس اعلام کرد که در سال ۲۰۲۰ خانه ستاره سابق فوتبال این کشور مورد دستبرد وحشیانه‌ای قرار گرفت.

اشلی کول، بازیکن سابق آرسنال، چلسی وتیم ملی انگلیس در سال ۲۰۲۰ مورد حمله سارقان در خانه قرار گرفت و با تهدید عجیب آنها روبه‌رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارقان کول را تهدید کرده بودند که تک‌تک انگشتان او را قطع خواهند کرد.

این خبر مثل بمب در رسانه‌های خبری انگلیسی پیچید و بسیاری از این تجربه وحشتناک برای مربی کنونی اورتون صحبت کردند.اشلی کول پس از آمدن لمپارد به تیم اورتون به کادر فنی این باشگاه اضافه شده است. او بیش از ۱۰۰ بازی ملی دارد و جزو مدافع راست‌های برتر تاریخ لیگ برتر به شمار می‌رود.

دادستان مایکل برادی واقعه را شرح داد و اعلام کرد: خانم کانو با پسرش در کمد لباس پنهان شده بود تا با پلیس تماس بگیرد. اتفاقی که افتاد این بود که یکی از سارقان در کمد لباس را باز کرد و گوشی را از او گرفت، در حالی که او با پلیس صحبت می‌کرد. خانم کانو توصیف کرد که اشلی کول را روی زانوهایش دیده در حالی که دستانش از پشت بسته شده بود.

دادستان اعلام کرد که یکی از این سارقان آقای کول را با یک انبردست تهدید به شکنجه کرد و گفت: بیایید انگشتان او را قطع کنیم.

این اتفاق البته عملی نشد و سارقان با رسیدن پلیس به محل، آنجا را ترک کردند و توانستند اموالی گران‌بها مثل ۵ ساعت گران‌قیمت را بدزدند. منبع: مشرق برچسب ها: دزدی وحشتناک ، خانه ستاره سابق فوتبال ، دادگاه انگلیس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دزدی وحشتناک خانه ستاره سابق فوتبال دادگاه انگلیس خانه ستاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۶۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، رایا در این فصل یکی از بازیکنان موثر آرسنال بوده و نقش مهمی را در حضور این تیم در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و حضور در کورس قهرمانی ایفا کرده و با وجود اشتباهاتی که مرتکب شده توانسته است به مهره کلیدی این تیم تبدیل شود.

این بازیکن تا به حال در 29 دیداری که در این فصل در لیگ برتر انگلیس در ترکیب توپچی‌ها انجام داده موفق شده است در 14 بازی دروازه‌اش را بسته نگه دارد و تنها 23 گل دریافت کرده که آماری بسیار درخشان برای او به حساب می‌آید.

نزدیک‌ترین رقیب او برای کسب جایزه دستکش طلایی جوردن پیکفورد بود که در فاصله سه بازی تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر 12 کلین شیت در کارنامه داشت اما در بازی شب گذشته اورتون برابر لوتون گل خورد تا فرصت رقابت با رایا را از دست بدهد.

با گلی که اورتون در این بازی دریافت کرد، اهدای جایزه دستکش طلایی به رایا قطعی شد و حالا این بازیکن امیدوار است که بتواند به تیمش در کسب جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس هم کمک کند.

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • ۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • 23 سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران | سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟