Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@09:15:51 GMT

خبری از فیلمی با بازی سیامک صفری

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۶۳۸۷

خبری از فیلمی با بازی سیامک صفری

فیلم سینمایی «کن - پامنار» به مراحل پایانی تدوین، صداگذاری و اصلاح رنگ و نور رسید.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «کن - پامنار» به کارگردانی اشکان درویشی و تهیه‌کنندگی شیما جبرائیلی‌پور این روزها آخرین مراحل تدوین، صداگذاری و اصلاح رنگ و نور را پشت سر می‌گذارد تا آماده نمایش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کن - پامنار» که بر اساس طرحی از اشکان درویشی و با فیلمنامه سیروس همتی ساخته شده، روایتی از زندگی کودکان کار در محله‌های فقیرنشین مناطق پایین شهر تهران و حمایت از دختران مظلوم افغانستان است.

درآمد حاصل از بلیت‌فروشی «کن - پامنار» از طریق موسسه خیریه فرشته‌های بهشتی که در تولید این فیلم نیز همکاری کرده، در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

سیامک صفری، بابک نوری، علیرضا استادی، ندا حسینی، سیروس همتی و مهدی تارخ و با حضور افتخاری فریبا کوثری در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

همچنین حسین شریفی، میلاد ترقی‌خواه، احمد جعفری، عیسی حسینی با معرفی رابیه میرزاد، علی باباجانی، علیرضا دانیال پور، لیان عباس زاده، سمیرا محمدی، محمد خاوری و بازیگر نوجوان: آناهیتا کاربین به عنوان بازیگران اصلی «کن پامنار» هستند و بازیگران دیگر این فیلم نیز عبارتند از جواد جوینده میرزا، مهشید خسروی، شقایق افروغی، شراره خسروانی نژاد، محمد حسین عابدینی، صغری محاصری، یاشار ابراهیمی، حمید پیمان، مجتبی تاجیک، محمدامین قاسمی و صفورا برسان.

پخش بین‌المللی فیلم سینمایی «کن - پامنار» به عهده گروه پخش بین‌المللی فرست اسکرین به مدیریت سولماز اعتماد است.عوامل «کن - پامنار» عبارتند از: کارگردان: اشکان درویشی، تهیه کننده: شیما جبرائیلی‌پور، مدیر و مشاور پروژه: فریبا کوثری، نویسنده: سیروس همتی براساس طرحی از اشکان درویشی، مجری طرح: موسسه نقطه عطف سینما تئاتر (آسیه اسدزاده)، دستیار اول کارگردان: بهزاد صفار، مدیر برنامه‌ریزی: حدیث کریمیان، منشی صحنه: صفورا برسان، تصویربردار و عکاس صحنه و پشت صحنه: سالار مجد، تدوین فیلم پشت صحنه: حسین خدارتی، جلال داروکی، مدیر فیلمبرداری: محمد مقیمی، تدوین، ساخت تیزر و آنونس: امیرحسین تحسینی، اصلاح رنگ و نور: بهمن قهاری، کانفورم، سلاله سلیمی طاری، مدیر صدابرداری: علیرضا کریم‌نژاد، طراحی و ترکیب صدا: سید محمود موسوی‌نژاد، طراح چهره‌پردازی: دانیال شعاعی، مجری چهره‌پردازی: میترا گیوه‌چی، آهنگساز موسیقی متن: امیرهوشنگ شاهرخی، تیتراژ پایانی: قطعه «شرح روزگار» با صدای سالار عقیلی، ترانه: محمدصالح علا، طراح صحنه و لباس: اشکان درویشی، هماهنگی: امیر گلستانی، جانشین تهیه‌کننده: موسسه خیریه فرشته‌های بهشتی، مهشید خسروی، مدیر تولید: مهشید خسروی، جانشین تولید: علی نعمتی، مدیر تدارکات: علی کوثری، تجهیزات و پشتیبانی فنی: حیدر احسانی، مشاور رسانه‌ای و روابط عمومی: مریم قربانی نیا و سید حسین رسولی.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: فیلم کن پامنار

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اشکان درویشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۶۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد

کارشناس داوری کشورمان اعتقاد دارد، داور در صحنه گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم مرتکب اشتباه شده است. - اخبار ورزشی -

علیرضا یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت امیر عرب‌براقی در دیدار آلومینیوم اراک - پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: بازی طوری نبود که سختی زیادی داشته باشد و بازیکنان کار خودشان را می‌کردند. تنها مورد گل اول پرسپولیس بود که به نظرم زمانی که ارونوف توپ را گرفت، توپ در کنترل کامل بازیکن آلومینیوم بود و بازیکن پرسپولیس با عمل شارژ کردن، دستش را پشت کمر حریف گذاشت و دستش کامل باز و همین باعث شد تعادل بازیکن آلومینیوم به‌هم بخورد. این حرکت به اعتقاد من خطا بود. گاهی ببیننده در این صحنه‌ها فکر می‌کند خطایی نشده است، ولی چون دست بازیکن روی کمر بازیکن حریف بوده و شارژ کرده، خطاست. دو صحنه مشابه دیگر هم در جریان بازی رخ داد که داور خطا اعلام کرد.

 

.

 

وی در ادامه تصریح کرد: یک صحبتی هم درباره چیدمان داوری دارم، داور چهارم این بازی، داور بازی قبلی پرسپولیس در جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران بوده است. متأسفانه این نوع چیدمان درست نیست. با این همه داورهایی که داریم به نظرم این نوع چیدمان برای داوری ما نقص است.

کارشناس داوری کشورمان درباره گل اول آلومینیوم به پرسپولیس نیز توضیح داد: در دقیقه 85 گل اول آلومینیوم زمانی به ثمر رسید که قبل از ورود توپ به داخل محوطه، یک بازیکن آلومینیوم با گرفتن دست بازیکن پرسپولیس مانع از توانایی بازیکن برای دفع توپ شد. در آن صحنه هم باید داور به نفع پرسپولیس خطا اعلام می‌کرد.

 

.

 

کارشناس داوری کشورمان در پایان درباره اخطار داور به لیموچی به دلیل شبیه‌سازی در وقت‌های اضافه گفت: این اخطار درست بود و مهاجم آلومینیوم تمارض کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • (ویدئو) اشکان خطیبی در اروپا: دیگر توانایی کار کردن ندارم