Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@17:33:59 GMT

نام سیمون کیائر به تالار مشاهیر ایتالیا اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۶۴۳۰

سیمون کیائر به پاس نجات جان کریستین اریکسن در تابستان گذشته، به تالار مشاهیر ایتالیا راه یافت.

سیمون کیائر، مدافع دانمارکی میلان از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا برنده جایزه داویده آستوری شد.

به گزارش طرفداری، سیمون کیائر در اولین بازی تیم ملی دانمارک در یورو 2021 مقابل فنلاند، جام هم وطن خود یعنی کریستین اریکسن را با اقدامات خود نجات داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک دانمارکی به دلیل حمله قلبی روی زمین افتاد و کیائر اولین کسی بود که به او کمک کرد و CPR را انجام داد. به همین علت به او جایزه ای به نام داویده آستوری، کاپیتان سابق فیورنتینا که در سال 2018 درگذشت، اهدا کردند. این جایزه در واقع همان جایزه فیرپلی است. همچنین نام این مدافع دانمارکی وارد تالار مشاهیر ایتالیا شد. سیمون کیائر در مصاحبه با وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت:

داویده آستوری و درگذشت غم انگیز او را به خوبی به یاد می آورم. استفانو پیولی و هم تیمی هایم در مورد او با من صحبت کردند و می دانم که مرگ او برای همه در فوتبال ایتالیا شوکه کننده بود. ما هنوز به خاطر آن بسیار ناراحتیم. دریافت چنین جایزه ای به نام او برای من ارزش زیادی دارد و باعث خوشحالی و افتخار من است. برای من، این فرصتی است تا نام او را گرامی بدارم.

کیائر در مورد روز حمله قلبی اریکسن و اتفاقات پیش آمده گفت:

بعضی لحظات همیشه در درون من خواهند ماند. مهم ترین چیز این است که الان حال کریستین خوب است. او در کنار خانواده اش است و کاری که عاشقش است را انجام می دهد یعنی فوتبال بازی کردن. باید اعتراف کنم که این مسئله برای من تمام شده است و زیاد حاضر به صحبت در مورد آن نیستم. اتفاقی که آن روز افتاد، نتیجه تلاش بازیکنان و پزشکان تیم است. ما همه به خاطر کریستین آن جا بودیم. به احترام فدراسیون فوتبال ایتالیا و داویده، الان دوباره در حال صحبت در مورد این موضوع هستم. وقتی به سمت او دویدم، نمی دانستم که دچار حمله قلبی شده است. تنها چیزی که به آن فکر می کردم این بود که هر چه سریع تر به او برسم تا کمکش کنم. اگر چیز عجیبی دیدید، باید فوراً اقدام کنید. سرعت عمل بسیار مهم است. کاری را که می توانید انجام دهید، در اسرع وقت انجام داده و سپس همه چیز را به دست افراد واجد شرایط بسپارید. ما آن روز خوش شانس بودیم زیرا پزشکان به آن حادثه بسیار نزدیک بودند.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر کنایه احمد سعادتمند به فرهاد مجیدی؛ مقصر همه جام نگرفتن ها من هستم! حقیقی: حرف مفت می زنند که من پنالتی گیر نیستم / فیلم پیراهن اول احتمالی آرژانتین در جام جهانی 2022 / عکس نام کریم بنزما در صندوق رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری فرانسه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایتالیا سیمون کیائر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مسئول برگزاری و عضو شورای شهر نقاب گفت: در این رقابت‌ها ۲۰۰ کشتی گیر از سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در پنج وزن به رقابت پرداختند.

ملک خواهی  افزود: با توجه به حضور کشتی گیران دارای عناوین کشوری و صاحب نام در گود‌های مطرح مانند زینل خان سطح رقابت‌ها بالا بود و رقابت سختی بین کشتی گیران وجود داشت.

وی گفت: برای سه نفر هر وزن جوایز نقدی در نظر گرفته شده است.  

علی کریم آبادی شهردار نقاب نیز با اشاره به ظرفیت چند منظوره گود مشاهیر گفت: گود مشاهیر در وسعت ۴۰۰۰متر مربع ظرفیت ۵۰۰۰ تماشاگر را دارد و برای ساخت این گود اعتباری بالغ بر ۳میلیارد تومان هزینه شده است.

براساس اعلام رای هیات داوران  دروزن۶۶کیلوگرم به ترتیب حمیدچادرنشین، احسان رمضانی و مهدی قدیمی اول تا سوم شدند در وزن۷۴کیلوگرم امیرحسین کمایستانی، علی مردانی و علی گلزاده مقام اول تا سوم را بدست آوردند.

همچنین در وزن۸۴کیلوگرم حامدقرائی، مجیدمحمدآبادی و رضا پارساپور صاحب مقام شدند و  در وزن ۹۶کیلوگرم به ترتیب امید ساعدپناه، مجیدقائمی و سیدجلال موسوی و در وزن ۹۶+ کیلوگرم بهزاد اعتمادی، علی بتوئی و حمید نقیب به ترتیب اول تا سوم شدند.

دیگر خبرها

  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • کیائر تابستان از میلان جدا می‌شود
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)