Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  صدای ایران از ایسنا سخنگوی وزارت امور خارجه در عین حال تاکید کرد: از هیئت حاکمه سرپرستی افغانستان انتظار می رود مسئولانه امنیت کامل دیپلمات ها و اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در افغانستان را تامین و حفاظت نماید.

بنابر گزارش ها، سفارت کشورمان در افغانستان پیشتر طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که ‏با توجه به تحولات اخیر و مشکلات به وجود آمده مقابل سفارت و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در هرات، عدم کنترل آن و همچنین مشکلات امنیتی، بخش کنسولی این سفارت از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ تا اطلاع ثانوی از ارائه هرگونه خدمات کنسولی از جمله صدور روادید معذور می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش صدای ایران کنسولگری ایران در مزار شریف نیز طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که خدمات کنسولی و صدور روادید تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سعید خطیب زاده روابط ایران و افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین

به مناسبت چهلمین سالگرد افتتاح سفارت ایران در دوبلین با حضور سفرا، اساتید دانشگاه‌ها و فعالان دانشچویی و فرهنگی مقیم ایرلند، مراسمی در کنابخانه دوبلین برگزار شد.

به گزارش ایسنا، سفارت کشورمان در ایرلند در پیامی در شبکه مجازی ایکس نوشت: در این مراسم سخنرانان بر اهمیت تبادلات فرهنگی، پیوندهای ادبی و تاریخی ایران و ایرلند تاکید کردند و بر ضرورت توجه به این مناسبات تاکید شد. هم‌چنین در این مراسم در ویدیویی دانشمندان مشهور ایرانی و اقدامات آنها معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صادق بوقی در رختکن تیم ملی افغانستان!
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • صدور اطلاعیه قطعی آب در ده چشمه
  • ایران می‌تواند با صدور خدمات فنی و مهندسی، در توسعه سریلانکا مشارکت کند