Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:10:16 GMT

صدور بیش از ۵ هزار کارت تردد دام برای عشایر اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۶۵۴۵

صدور بیش از ۵ هزار کارت تردد دام برای عشایر اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، معرفت آذری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای قانون نظام جامع دامپروری کشور هرگونه خرید، فروش، نگهداری و جابجایی دام زنده فاقد پلاک و هویت گذاری ممنوع بوده و در صورت مشاهده به عنوان قاچاق محسوب می‌شود.

وی افزود: از مجموع یک میلیون و ۳۵۳ هزار و۳۷۰ رأس دام عشایر کوچنده استان اردبیل تعداد ۹۴۲ هزار و ۹۶۴ رأس دام عشایر کوچنده معادل ۷۰ درصد دام‌های عشایر تحت پوشش هویت گذاری و پلاک کوبی قرار گرفته است و نیز ۵۱۱۲ کارت تردد برای دام‌های عشایری صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور عشایر استان اردبیل با بیان اینکه پلاک کوبی به گوش دام نصب می‌شود و دارای مشخصه کشوری، استانی و شهرستانی بوده که مختص هر منطقه است، گفت: هویت دار کردن دام‌ها در کنترل و کاهش بیماری‌های مشترک بین انسان و دام تأثیر بسزایی داشته و نقش مؤثری در کنترل و جلوگیری از قاچاق دام دارد.

آذری گفت: دامداران عشایر که مبادرت به حمل و نقل دام در غیر از زمان کوچ نمایند باید از ادارات دامپزشکی و سایر ارگان‌های مربوط مجوزهای لازم را دریافت دارند.

کد خبر 5465678

منبع: مهر

کلیدواژه: عشایر کوچ عشایر ویروس کرونا بوشهر گرد و غبار کرمانشاه آلودگی هوا آمار کرونا ماه رمضان 1401 مشهد خراسان رضوی هفته هنر انقلاب اسلامی خطبه های نماز جمعه گرد و خاک انقلاب اسلامی هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران

شهردار منطقه۱۳ از تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده با اتخاذ تمهیداتی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد هادی علی احمدی اظهار کرد: در سال گذشته در راستای  برنامه ابلاغی سازمان نوسازی و تحقق برنامه 4 ساله چهارم توسعه و تحول شهر تهران مبنی بر نوسازی سالانه 3 درصد پلاک‌ها در بافت‌های فرسوده شهر تهران با تلاش‌های صورت گرفته در حوزه معاونت شهرسازی و معماری این منطقه براساس برنامه پیش‌بینی شده موفق به تحقق 100 درصدی نوسازی پلاک‌های واقع در بافت فرسوده شده است.

شهرداری تهران در نوسازی بافت فرسوده می تواند الگوی سایر کلانشهرها باشد

وی افزود: با توجه به تشکیل ادارات نوسازی در مناطق 22 گانه که با تلاش‌های سازمان نوسازی شهر تهران در این دوره صورت گرفت، گام مهمی در جهت تسریع و تسهیل نوسازی بافت‌های فرسوده در مناطق انجام شده است که همین امر موجب شده علی‌رغم چالش‌های موجود و ریزدانه بودن املاک واقع در بافت فرسوده این منطقه، با پیگیری‌های بعمل آمده اداره نوسازی 161 پلاک در محدوه مورد نظر  نوسازی شود که این امر منجر به محقق شدن 100 درصدی برنامه ابلاغی توسط سازمان نوسازی شهر تهران شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • ماجرای گردنبند کهنه شمسایی در جام ملت‌های آسیا +عکس
  • عکس‌| ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • مخدوش کردن پلاک موتور جرم است
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • تردد معلولان در اروپا آسان‌تر می‌شود
  • آیین نقاره زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • آلاچیق عشایر شاهسون اردبیل قابلیت ثبت جهانی دارد
  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است