Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی قربانی گفت: بنا به اعلام سازمان جهاد کشاورزی و پس از هماهنگی با اتحادیه مرغداران گوشتی استان کرمانشاه قراردارد خرید حمایتی مرغ مازاد مرغداران را با اتحادیه مربوطه منعقد کردیم و بر مبنای آن خرید مرغ مازاد مرغداری های استان آغاز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی قربانی در گفتگو با مرصادنیوز، اظهار داشت: بنا به اعلام سازمان جهاد کشاورزی و پس از هماهنگی با اتحادیه مرغداران گوشتی استان کرمانشاه قراردارد خرید حمایتی مرغ مازاد مرغداران را با اتحادیه مربوطه منعقد کردیم و بر مبنای آن خرید مرغ مازاد مرغداری های استان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با بیان اینکه خرید مرغ مازاد مرغداری های کرمانشاه همچنان ادامه دارد، افزود: در این راستا محدودیتی برای خرید مرغ وجود ندارد.

قربانی تصریح کرد: در سطح استان کرمانشاه چهار کشتارگاه صنعتی مرغ، دارای تونل انجماد هستند و در این راستا طرف قرارداد شرکت پشتیبانی امور دام و اتحادیه ها نیز کشتارگاه های دارای تونل انجماد هستند.

وی عنوان کرد: طبق برنامه ای با هماهنگی اتحادیه مرغداران گوشتی و کشتارگاه های مذکور نسبت به خرید مرغ مازاد واحدهای مرغداری اقدام می کنیم.

سرپرست پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر مرغ زنده به دلیل استقبال مرغداران از ظرفیت جوجه ریزی استان مازاد نیاز است و طبق جایگاه سازمانی شرکت‌ پشتیبانی امور دام در این شرایط موظف به خرید مرغ از مرغداران بر اساس قیمت مصوب ابلاغی هستیم.

قربانی خاطرنشان کرد: مرغ مازاد خریداری شده در سردخانه ها ذخیره می شود و در شرایط کاهش جوجه ریزی و با تشخیص ستاد تنظیم بازار استان، مجددا آن را برای مصرف مردم عرضه خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه خرید مرغ مازاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۶۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان

شهبازی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : طرح غربالگری بینایی در سنین طلایی ۳ تا ۶ سال موجب میشود تا با تشخیص و درمان زود هنگام مشکلات بینایی از معلولیت کم بینایی و نابینایی پیشگیری شود.

به گفته شهبازی قرار است بهزیستی استان کرمانشاه درصورت نیاز کودکان به درمان‌های بعدی /مانند جراحی وعینک برای خانواده‌های تحت پوشش همه هزینه‌ها و برای دیگر خانواده‌ها هم بخشی از هزینه‌ها را پرداخت کند

آنطور که شهبازی می‌گوید پارسال ۶۶ هزار کودک کرمانشاهی در پوشش طرح غربالگری بینایی قرار گرفتند. از این شمار ۷۰۰ کودک که نیازمند درمان‌های بعدی بودند به مراکز تخصصی ارجاع شدند کمک هزینه‌های درمان از ۲ تا سی میلیون تومان به آنان پرداخت شده است.

غربالگری بینایی و شنوایی نوزادان و کودکان و همچنین غربالگری ژنتیک از راهکاری‌های پیشگیرانه بهزیستی برای کاهش و درمان معلولیت‌های جسمی و حرکتی است.

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد آموزش‌های پیش از ازدواج و مهارت‌های زندگی هم در بخش آموزش دنبال میشود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع کرمانشاه
  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های کرمانشاه
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد