Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@20:06:49 GMT

هایما 8S در ایران خودرو خراسان به تولید می رسد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۶۹۹۱

هایما 8S در ایران خودرو خراسان به تولید می رسد

به گزارش ایرنا، بیژن زاهدی فرد روز سه شنبه در جمع خبرنگاران از افزایش ظرفیت تولید خودروهای شاسی بلند در این مجموعه تولیدی خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از پروژه توسعه خط مونتاژ در اواسط امسال، تیراژ تولید هایما S5 و S7 پلاس نیز افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: خط جدید تولید که توسط شرکت تام و ایران‌خودرو خراسان در حال تجهیز است، امکان تولید همزمان چهار مدل خودروی شاسی بلند را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان اظهار داشت: بیش از ۴۹ هزار دستگاه خودروی هایما از سال ۱۳۹۴ تاکنون در مجموعه تپلیذی ایران خودرو خراسان تولید شده است.

وی گفت: تعهدات این شرکت مربوط به خودروهای هایما به روز شده و هیچ گونه تعهد معوقی در این زمینه وجود ندارد.

زاهدی فرد درخصوص زمان تولید محصول جدید گفت: برنامه تولید هایما 8S در دستور کار ایران‌ خودرو خراسان قرار دارد که طبق هدف‌گذاری انجام گرفته امسال به بازار عرضه خواهد شد.

وی اضافه کرد: هم اینک شرکت ایران خودرو خراسان ۲ مدل از "هایما" و پژو ۴۵ اس.ال.ایکس و پژو پارس تولید می کند و ظرفیت اسمی تولید آن در طول سال، ۱۶۸ هزار دستگاه است، این شرکت به عنوان یکی از ۶ سایت زیرمجموعه گروه صنعتی ایران خودرو برای پنج هزار نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

برچسب‌ها ایران خودرو بازار محصولات خودرو قیمت کالا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایران خودرو بازار محصولات خودرو ایران خودرو بازار محصولات خودرو قیمت کالا ایران خودرو خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند

دستورانی افزود: طبق ارزیابی‌های فنی سازمان ملی استاندارد ایران و اعلام وزارت نفت، سوخت تحویلی به جایگاه‌های کشور منطبق بر استاندارد‌های مصوب است و استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت خودرو مجاز نمی‌باشد.

وی گفت: بنا به گزارش سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد ملی و بین المللی در خصوص مواد افزودنی به سوخت با عنوان مکمل سوخت (After Market) و یا عناوین دیگر وجود ندارد و این مکمل‌ها تحت نظارت استاندارد نیست.

مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استفاده از این فرآورده‌ها منجر به آسیب دیدگی خودرو می‌شود، بر عدم استفاده از این دسته از محصولات تاکید کرد

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • گواهی اسقاط هایما به این مبلغ افزایش یافت/ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • تغییر قیمت گواهی اسقاط برای شماره گذاری هایما / ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • تغییر قیمت گواهی اسقاط برای شماره گذاری هایما/ ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی
  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم