Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@19:54:09 GMT

چرا گل‌محمدی مانند ترسوها از یک مهاجم استفاده کرد؟

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۷۰۵۹

چرا گل‌محمدی مانند ترسوها از یک مهاجم استفاده کرد؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کادر فنی در جذب بازیکنان نقش اول را ایفا می‌کنند، چون آن‌ها هستند که این بازیکنان را انتخاب کرده‌اند. اگر پول نداشتید چرا بازیکن خریدید؟

به گزارش مشرق، ضیا عربشاهی درباره شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: پرسپولیس بازی را طوری شروع کرد که هم در حمله و هم در دفاع عالی بودند و آلومینیوم را از همان دقایق اولیه تحت پرس شدید خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین امر و روی تیزهوشی پهلوان باعث شد خیلی زود هم به گل نخست برسد. پس از آن اگر چه گل تساوی را روی اشتباه هنانوف دریافت کرد، اما در سایر دقایق نیمه نخست توپ و میدان را در اختیار خود داشت.

وی افزود: شاگردان رحمتی با برنامه بودند به نحوی که هنگامی که صاحب توپ می‌شدند خیلی خوب در ضد حملات پرسپولیس را اذیت می‌کردند و این نشان دهنده این بود که با برنامه وارد زمین شده بودند. تعجب من این است که چرا یحیی از شروع بازی با وجود میزبانی و حمایت هواداران مانند ترسوها تنها از یک مهاجم استفاده کرد. این تصمیم اشتباه خیلی خیلی بزرگی بود، زیرا اگر به استنباط خیلی از دوستان اگر در شرایط فعلی او بزرگترین مربی ایران است با این عملکرد ضعیف نشان داد که اندازه و قواره این صحبت‌ها نیستند.

*مگر این بازیکنان را خودِ گل‌محمدی جذب نکرده است؟

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: تعجبم این است در طول بازی کمک او که از وی به عنوان جنتلمن فوتبال ایران نام برده می‌شود، هنگامی که دید تیم حریف روی ضد حملات خوب کار می‌کند چرا بازیکنان را هوشیار نکرد. گل‌هایی که آلومینیوم وارد دروازه پرسپولیس کرد با برنامه و از پیش کار شده بود و زمانی که صاحب توپ می‌شدند بازیکنان آن‌ها خیلی راحت به فاز هجومی اضافه می‌شدند. گل‌های آلومینیوم به پرسپولیس روی ضرباتی بود که نشان داد آن‌ها خیلی خوب نکات کادرفنی خودشان را در زمین پیاده کردند. آن‌ها به خوبی از ضعف بازیکنان خط دفاعی پرسپولیس به سود خود استفاده کردند.

عربشاهی افزود: سوال من از بهترین مربی ایران و جنتلمن او این است که چرا از ابتدای بازی با دو مهاجم بازی نکرد و پس از عقب افتادن تازه یادشان افتاد با دو مهاجم بازی کنند. سوال بعدی من از بهترین مربی ایران و جنتلمن او این است بازیکنی که به جای رضاییان وارد زمین شد می‌خواست دقیقا چه نقشی را ایفا کند؟ بازیکنی که به جای رضاییان آمد در قواره یک تیم لیگ دویی هم نیست. بازیکنانی که اکنون در پرسپولیس بازی می‌کنند نفراتی هستند که در تیم‌های قبلی گل‌محمدی هم حضور داشته‌اند. جالب‌تر اینکه آن‌ها را با هزینه سنگین برای پرسپولیس جذب کرده؛ در صورتی که بازیکن تیم اراک در زمان ضد حملات خیلی راحت بازیکنان چند میلیاردی پرسپولیس را دریبل می‌زدند.

*اراکی‌ها خیلی راحت بازیکنان میلیاردی پرسپولیس را دریبل می‌زدند

وی تصریح کرد: باید از رسول پناه تشکر کنیم که در زمان خودش از انعقاد قراردادهای سنگین با بازیکنانی که در حد و اندازه حضور در پرسپولیس نبودند ممانعت می‌کرد. الان مشخص شد که سطح این بازیکنان چقدر است. برخی از آن‌ها باید به جای حضور در پرسپولیس در لیگ محلات بازی کنند. به حال بازیکنانی که هم راحت دریبل می‌خوردند و هم اجازه شوتزنی به حریف می‌دادند، باید تأسف خورد. این نشان از بی‌تعصبی آن‌ها به پیراهن بزرگ پرسپولیس دارد. پرسپولیس جای آدم‌های بزرگ و مربیان بزرگ است نه اینکه مربی در فضای مجازی چند ادمین داشته باشد تا از او تعریف و تمجید کنند. از مدیریت باشگاه درخواست دارم فکری به حال این شرایط کند، زیرا پرسپولیس بی‌خودی پرسپولیس نشده و این تعداد هوادار را عاشق خود نکرده است. پرسپولیس جای قهر و آشتی نیست و هر کسی می‌خواهد الان برود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه یحیی گل محمدی عنوان کرده باشگاه به دلیل مشکلات مالی نتوانسته بازیکنان مد نظرش را جذب کند خاطرنشان کرد: کادر فنی در جذب بازیکنان نقش اول را ایفا می‌کنند، چون آن‌ها هستند که این بازیکنان را انتخاب کرده‌اند. اگر پول نداشتید چرا بازیکن خریدید؟ از طرف دیگر بازیکنان داخلی را هم که خودتان انتخاب کردید. فرد دیگری که برای تیم شما بازیکنان انتخاب نکرده است. آقایان خودشان بازیکنان را دیده‌اند و در جذب آن‌ها دخیل بوده‌اند.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت ضیا عربشاهی پرسپولیس یحیی گل محمدی آلومینیوم اراک جام حذفی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۷۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ‌های تبریز حاضر می‌شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می‌شود. پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است