Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سخنگوی شورای شهر کرج از بازدید کنندگان جشنواره لاله‌های شهر کرج به دلیل عدم باز شدن لاله‌ها عذرخواهی کرد و گفت: از دستگاه‌های ناظر خواسته شده تا مقصر اصلی این اتفاق شناسایی شود و بدون تردید با خاطی برخورد خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،  علی قاسم پور در چهل و ششمین جلسه رسمی شورای شهر کرج اظهار داشت: مدیریت شهری کرج پیش از سال جدید با تبلیغات زیاد، مردم را به بازدید از جشنواره لاله‌های کرج ترغیب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  متاسفانه جشنواره امسال رنگ و بوی همیشگی را نداشت و بازدیدکنندگان نتوانستند به دلیل شکوفا نشدن لاله‌ها لذت دوره‌های قبل را از این رویداد ببرند که از این بابت باید از آنها عذرخواهی کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: همه ما می‌دانیم که گیاهان نقطه سیر تکامل دارند تا به رویش برسند طبق بررسی که در سال‌های گذشته انجام شد معمولاً کاشت پیاز لاله در ماه‌های آبان و آذر هر سال بوده و با بررسی اسناد و مدارک، سازمان سیما و منظر در اواخر آبان ماه سال گذشته از شهردار اجازه تکلیف می‌کند که به چه شکل و چگونه این جشنواره را شروع و شهردار کرج در تاریخ دوم آذرماه دستور می‌دهد تا از طریق مزایده عمومی این جشنواره اتفاق بیفتد که این کار با تاخیر 26 روزه انجام می‌شود.

قاسم پوربا بیان اینکه سال گذشته کاشت پیازهای لاله با تاخیر انجام شد، افزود : معمولا کاشت پیاز لاله در ماه‌های آبان و آذر صورت می‌گیرد ولی امسال این اتفاق نیفتاد و همین تاخیر سبب  شد، گل‌ها در موعد مقرر شکوفا نشوند.

وی عنوان کرد: از دستگاه نظارتی شهرداری شامل حراست و بازرسی درخواست داریم تا نسبت به بررسی دقیق روند واگذاری و برگزاری مزایده، صلاحیت شرکت برنده و نحوه انعقاد قرارداد با پیمانکار و بررسی دقیق زمان کاشت را بررسی و گزارش کاملی را به شورای شهر ارسال کند.

قاسم پور تاکید کرد: شهردار کرج پس از بررسی دستور دهد تا اگر کوتاهی توسط شخص یا سازمانی صورت گرفته برخورد جدی با مقصران این اتفاق صورت پذیرد.

وی عنوان کرد؛ اکنون نوک پیکان به سمت شورا قرار گرفته و اگر این موضوع را سازمان می‌دانسته که به موقع این لاله‌ها روییده نمی‌شود نباید جشنواره را برگزار و برند این شهر را خدشه دار می‌کرد.

این عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه باید فرصتی برای جبران مافات کسانی که طی روزهای گذشته از این جشنواره بازدید داشتند و لاله‌ای ندیدند فراهم شود، گفت: از دستگاه نظارتی شهرداری کرج درخواست داریم تا شرایطی فراهم شود تا بررسی لازم در خصوص روند برگزاری مزایده جشنواره لاله‌ها، صلاحیت شرکت برنده، نحوه انعقاد قرارداد با پیمانکار و بررسی زمان دقیق پیاز گل‌ها و کیفیت پیازها صورت بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: از شهردار درخواست داریم تا فرصتی برای جبران خسارت به شهروندان و هم استانی‌های عزیز به‌دهیم تا به صورت رایگان از این جشنواره دیدن کنند.

الیگودرز شهرگل و آبشار؛ دشت لاله های واژگون، تافته‌ای جدا‌بافته در سرزمین ایران+تصاویرورود به دشت لاله‌های واژگون ممنوع شدبازارچه "هلاله شمالی" ایلام به زودی بازگشایی می‌شود

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: از اداره حقوقی شهرداری کرج نیز خواهشمندم اگر تصمیم رایگان کردن جشنواره مخالف مفاد قرارداد است از الان خودتان را آماده کنید که برای یکبار هم که شده مدیریت شهری جلوتر و پیش قدم شود و از حقوق شهرداری و شهروندان دفاع نماید که نشود ما شامل ماده 38 شویم و پیمانکار ما را به سمت و سوی پرداخت خسارت بکشاند.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره لاله ها شورای شهر شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۷۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز در سالن تولید یکی از کارخانه های استان البرز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • (تصاویر) جشنواره گل‌های لاله آسارا
  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد
  • کنعانی: ایران برخورد پلیسی با دانشجویان را در دانشگاه‌های آمریکا نمی‌پذیرد
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی