Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسنعلی عزت خواه گفت: اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در نظر دارد به منظور تأمین کادر واحدهای آموزشی نقاط کمتر توسعه یافته این استان از بین دانش آموختگان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد با اولویت کارشناسی ارشد در رشته ‌های مورد نیاز ۲۰ تن از مشمولان وظیفه را برای اعزام به این مناطق به عنوان سرباز معلم گزینش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او می گوید: متقاضیان می ‌توانند با ارائه دفترچه آماده به خدمت (برگه اعزام بدون مهر غیبت) که اعتبار آن تا اول تیرماه ۱۴۰۱ باشد به مدت چهار روز و از ۲۲ تا ۲۵ فروردین ماه امسال برای نام نویسی به اداره آموزش و پرورش شهرستان یا منطقه مربوطه مراجعه کنند. 

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان، متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان به نشانی اینترنتی http://kb.medu.ir مراجعه کنند. 

عزت خواه می گوید: پیچاب باشت، دیشموک، عشایر، لوداب، مارگون و چاروسا از جمله شهرستان ها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد است که نیازمند جذب سرباز معلم خواهند بود. 

او گفت: رشته های مورد نیاز برای جذب سرباز معلم در این شهرستان ها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد شامل آموزش ابتدایی، ادبیات فارسی، دینی و قرآن، ریاضی، عربی، زبان انگلیسی و علوم اجتماعی است. 

بیش از ۱۷۱ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد آموزش و پرورش سرباز معلم کهگیلویه و بویراحمد آموزش و پرورش سرباز معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۲ معلم نمونه کشوری در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نظری شامگاه دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته معلم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان گلستان ۲۴ هزار فرهنگی دارد که امسال از بین ۳۲ استان کشور، ۱۴ استان معلم نمونه کشوری داشت و سهم استان گلستان دو معلم نمونه کشوری بود این در حالی است که در سال قبل معلم نمونه کشوری نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه معلمان گلستان دارای همت بالا و کار بلد هستند، افزود: امسال برای انتخاب معلم نمونه شرایط تغییر کرده است، معلم نمونه کاملاً عملی و به صورت آزمون و تدریس و شاخصه هایی که مد نظر بود انجام شد.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در خصوص اعتبارات آموزش و پرورش هم گفت: در سفر اول رییس جمهور حدود ۲۰۰ میلیارد تومان مصوبه داشتیم اما در سفر دوم با کمک مسوولان هزار میلیارد تومان مصوبه گرفتیم که رشد پنج برابری نسبت به سفر اول داشتیم.

وی افزود: این مصوبات نوید اتفاقات خوب در حوزه های مختلف آموزش و پرورش دارد که در بخش نرم افزاری و هم سخت افزاری می‌توانیم استفاده کنیم و در حال حاضر ۶۰ درصد مصوبه اول تحقق پیدا کرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: در جذب نیرو در قالب ماده ۲۸، در سال های قبل بین ۸۰۰ تا ۸۵۰ نفر بود اما در سال ۱۴۰۱ نزدیک به هزار و ۳۰۰ نفر جذب داشتیم و امسال هم با چند آزمونی که داریم بیش از دو هزار و ۲۰۰ نفر جذب آموزش و پروش خواهند شد که با این آمار، رشد ۹۰ درصدی خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: در جذب نیرو حساسیت خاصی را در نظر گرفته ایم که با اعلام جذبی که شکل گرفته، باهوش ترین و باسوادترین معلمان از استان گلستان بود.

کد خبر 6092557

دیگر خبرها

  • وجود ۲ معلم نمونه کشوری در گلستان
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد