Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدشریف زارعی در مرحله اول نشست رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در فرمانداری کاشان گفت: ۵ هزار بسته غذایی هر یک به ارزش چهار میلیون تومان و در کل به ارزش ۲ میلیارد تومان با پیگیری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام توزیع می‌شود.

او می‌گوید: اجرای طرح رزمایش مومنانه در هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام از ولادت حضرت امام حسن (ع) تا سالروز شهادت حضرت امام علی (ع) با محوریت قرارگاه‌های جهادی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره بهزیستی و سایر دستگاه‌های دولتی و مشارکت خیران بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، رزمایش کمک مومنانه در راستای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی و تقویت روحیه حماسی ایثار، گذشت، فداکاری و همدلی در مردم اجرا می‌شود که ارزش تحقق آن در ماه مبارک رمضان علاوه بر خیر و برکت فراوان برای هموطنان پاداش مضاعفی برای بانیان نیکوکار آن دارد.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: تقویت جشنواره‌های مذهبی و فرهنگی از جمله جشنواره‌ها و نمایشگاه بین‌المللی قرآن در شهرستان بسیار حائز است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه فرمانداری کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۷۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران گفت:هزار و ۱۶۷ کیلوگرم موادغذایی غیر قابل مصرف و غیربهداشتی در این شهرستان کشف، جمع‌آوری و نابود شد. یعقوب مظفری گلوگاهی گفت: از ابتدای فروردین ماه تا کنون بیش از هزار و ۳۴۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۷۰۱ مورد سنجش مواد غذایی انجام شده است.   وی افزود: در این بازدیدها، ۱۴۵ اخطار صادر شده و سه مورد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.   مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در روند تهیه، توزیع و نگهدای فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی گفت: شهروندان در هنگام خرید، نکات لازم همچون شرایط نگهداری، تاریخ انقضا و برچسب اصالت کالا را مورد توجه قرار دهند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند