Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین محمد احمدزاده در نشستی به مناسبت پانصد و هشتاد و دومین سالگرد درگذشت بزرگ واقفه جهان اسلام، بانو گوهرشاد و گرامیداشت شهادت دو روحانی مجاهد و خدمتگزار حاشیه شهر مشهد مقدس در جمعی از علما و روحانیون افزود، تمامی خدماتی که مسجد جامع گوهرشاد در حال حاضر ارائه می کند از محل برکات موقوفاتی است که بانو گوهرشاد بنا نهاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان،  بیان کرد: کسی که اقدام به ایجاد وقف می کند باید از ایمان بالایی برخوردار باشد.

وی افزود: حضرت خدیجه(س) از ایمان بالایی برخودار بودند و همه دارایی های خود را در اختیار پیامبر اکرم و پیشبرد و گسترش اسلام قرار دادند؛ حضرت خدیجه(س) سختی های زیادی در شعب ابی طالب تحمل کردند که یک شخصیت ممتاز از ایشان به ما نشان می دهد. 

حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده تصریح کرد: این شخصیت ممتاز الگویی شد برای بانوان در سطح جهان اسلام، از جمله بانو گوهرشاد بیگم که این ایام مصادف با پانصد و هشتاد و دومین سال رحلت ایشان است. این بانو بزرگوار به تأسی از حضرت خدیجه(س) دارایشان را در راه اسلام قرار دادند. تمامی خدماتی که مسجد جامع گوهرشاد در حال حاضر ارائه می کند از محل برکات موقوفاتی است که بانو گوهرشاد بنا نهاده اند.

برچسب‌ها حضرت خدیجه مشهد پیامبر اکرم وقف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حضرت خدیجه مشهد پیامبر اکرم حضرت خدیجه مشهد پیامبر اکرم وقف بانو گوهرشاد حضرت خدیجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: ارزش هر بسته معیشتی بیش از هفت میلیون ریال و شامل مواد غذایی اولیه مورد نیاز خانوار‌ها همچون برنج، ماکارانی، روغن، رب گوجه، و لپه است.

خادمی افزود:  برای تهیه این اقلام بیش از ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: این مرکز همچنین تعدادی لوازم خانگی شامل تشک، پتو، آرام پز، چینی آلات و چمدان را به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بین زوج‌های نیازمند و خانواده‌های کم برخوردار توزیع کرده است.

مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: همه هزینه‌ها توسط خیران تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • هشتاد درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت
  • تمامی فعالیتهای فرهنگی اتباع اهل سنت باید در چارچوب قوانین و باشد