Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@20:45:12 GMT

راهکارهای پیشرفت بانوان از زبان یک کارآفرین

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۷۶۹۴

راهکارهای پیشرفت بانوان از زبان یک کارآفرین

گروه باتاب اندیش مهام سومین جشنواره بانوی سرزمین من را در تاریخ 1اسفند 1400در سالن همایش‌های برج میلاد با حضور اساتید و کارشناسان مطرح در حوزه‌های مختلف برگزار کرد

به گزارش ایران اکونومیست، مینا مقدم، متولد سال 1368 بیش از 10 سال در زمینه مد و لباس و 5 سال در زمینه دوخت لباس عروس فعالیت دارند.

مقدم در ارتباط با تاثیر جشنواره بانوی سرزمین من گفت: این رویداد زمینه ساز و مشوق دستاورد های بزرگتر برای بانوان است تا استعداد های خود را بیش از پیش به نمایش گزارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانوی کارآفرین عدم حمایت دولت را از چالش های پیش روی بانوان دانست و ادامه داد: برخلاف باور عموم تشکیل خانواده و فرزندآوری مانع از رشد و پیشرفت بانوان نمی شود و بانوان مستعد با مدیریت و برنامه ریزی می توانند حرفه مورد علاقه خود و سایر وظایف را در کنار هم سازماندهی کنند.

مقدم وجود حامی و مشوق در هر صنف و رشته را از عوامل تاثیرگذار در مسیر پیشرفت دانست و گفت: با وجود دشواری های موجود در بازار کار و عرف سنتی جامعه، وجود حامی و مشوق و پس از آن آموزش و تجربه در بازار کار از راهکارهای پیش روی پیشرفت بانوان در عرصه های مختلف است.

 

 اکونا پرس

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۷۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این نشست که راهکارهای رسانه ای برای تولید محتواهای اثرگذار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت محورهایی همچون تاکید بر موضوعات متنوع فرهنگی و هنری در بستر جامعه و مدارس با نگاه پرورشی و تربیتی، توجه به برنامه های فرهنگی راهبردی در کنار حمایت از طرح نور انتظامی و تبیین شرعی و اخلاقی موضوعات مرتبط با خانواده، راهکارهای مشارکت بیش از پیش مردم در اجرای طرح های عفاف و حجاب، توجه ویژه به مقوله پوشاک ، الگوسازی از دختران و بانوان فرهیخته ، ارتقا فرهنگ حجاب و فرزند آوری در جامعه از جمله مباحثی بودند که مورد بررسی قرار گرفتند.

مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان غربی در این نشست با اشاره به اولویت ها و برنامه های صداوسیما در این خصوص، استفاده از ظرفیت نخبگانی را مورد توجه قرار داد و گفت: در برنامه سازی ها تلاش می شود میان فضای ذهنی جامعه و برنامه های عملیاتی فرهنگی در این حوزه ارتباط برقرار شود .

آقای حجازی فر این را هم مورد تاکید قرار داد که نظرسنجی و پژوهش های انجام گرفته نشان می دهد بیشتر افرادی هم که از پوشش مناسبی برخوردار نیستند حجاب را یک امر پسندیده می دانند لذا با ایده های خلاقانه و استفاده از فرهیختگان شاهد تاثیرگذاری بیش از پیش برنامه ها در جامعه خواهیم بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • مخبر: تهران علاقه‌مند به گسترش مناسبات خود با بورکینافاسو است
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
  • حال خوب| برآورده شدن آرزوی دختر کارآفرین
  • راهکارهای جایگزین تنبیه بدنی در کودکان
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو
  • رئیس‌جمهور: تفاوت معناداری در نگاه ایران و کشورهای غربی به قاره آفریقا وجود دارد / لزوم توسعه روابط ایران و آفریقا
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • کارگر و کارآفرین دو همکارند در خطّ مقدّم نبرد اقتصادی + فیلم