Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا از روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی  در نشست با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور بر تقویت پارک‌های علم و فناوری در سال جدید و افتتاح شعب پارک علم و فناوری در سطح استان تاکید کرد و اظهارداشت: موضوع آب مهمترین اولویت در این استان است.

وی با اشاره به حفر سه حلقه چاه آب ژرف در منطقه سیستانT استقرار آب شیرین کن در محل این چاه‌ها را خواستار شد و افزود: تاکنون چاه آب ژرف شماره چهار در منطقه گشت سراوان یکهزار متر حفاری شده است و برای تامین بخشی از آب مورد نیاز بخش‌های آشامیدنی، صنعت و کشاورزی استان نیاز به حفر چاه‌های ژرف دیگر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون علمی و فناوری رییس جمهور هم در این نشست، به پارک علم ‌و فناوری سیستان و بلوچستان ماموریت داد در خصوص مساله آب در این استان اهتمام بورزد.

سورنا ستاری در رابطه با درخواست حفر چاه‌های ژرف جدید از سوی استاندار سیستان و ‌بلوچستان، افزود: دکل‌های حفاری چاه‌های جدید آب ژرف طی سه ماه آینده به این استان ارسال می‌شود.

در این نشست در خصوص برنامه زمانبندی استقرار آب شیرین‌کن در محل چاه‌های ژرف شماره سه،۲و یک توافق شد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور همچنین در حاشیه این نشست طی تماس تلفنی با علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو، در خصوص تامین منابع مالی حفر هفت حلقه چاه ژرف دیگر در سیستان و بلوچستان گفت‌وگو کرد و از پیگیری این معاونت برای اجرایی شدن این موضوع خبر داد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان زاهدان پارک علم و فناوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان زاهدان پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان علم و فناوری پارک علم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، خسروی بنجار مدیر کل فرودگاه بین المللی استان گفت: پرواز کاروان حاج استان با ۲۵۶ سرنشین در ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه روز جمعه به زمین می‌نشیند.
وی ازخانواده خواست به دلیل همزمانی با پرواز داخلی از اجتماع در فرودگاه خودداری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • معرفی ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ معرفی می شود
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان