Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا بیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد به پخش زنده جلسه سوم با موضوع انتخاب شهردار اشاره کرد و گفت: پخش زنده این جلسات و شفاف شدن هرآنچه در جلسات شورا می‌گذرد باعث می‌شود مردم با مسائل و وظایف شورا و شهرداری آشنا شوند لذا بازتاب این جلسه را در بین مردم بررسی می‌کنیم اگر نتیجه‌ مثبت داشت همین روند را ادامه می‌دهیم و اگر نتیجه منفی داشت مجبوریم جلسات را محدود کنیم تا تنها با حضور خبرگزاری‌ها برگزار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه امشب اولین شبی بود که گزینه‌های شهرداری برنامه‌های خود را اعلام می‌کردند، افزود: سعی بر این بود در جلسات اول افراد متخصص و دارای رشته‌های مرتبط با شهرداری را برای ارائه برنامه دعوت کنیم لذا در جلسه اول احمد کرباسی، کمال اکبریان و عبدالصادق نجفی در مقابل دوربین‌ها حاضر شدند.

وی ادامه داد: هر نفر ۴۵ الی ۵۰ دقیقه زمان برای ارائه برنامه دارد که یک زمان منطقی است و افراد می‌بایست در این زمان رزومه مختصر و برنامه خود را ارائه دهند و در ادامه به سوالات اعضای شورای شهر پاسخ دهند و از ورود به جزییات خودداری کنند.

بیاتی بیان داشت: حضور خبرنگاران و پخش زنده از جلسات ارائه برنامه نامزدهای منصب شهردار نتایج مثبتی بر روی اجرای برنامه دارد و باعث می‌شود که کاندیداها بر روی برنامه‌های خود بازنگری داشته باشند و جدی‌تر در جلسات حاضر شوند و یا حتی برخی‌ها را از ادامه کار منصرف می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد ادامه داد: نامزدهای شهرداری هم باید بتوانند روزمرگی‌های شهری را حل و فصل کنند و هم برنامه قوی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و ... برای آینده شهر داشته باشند.

وی بیان داشت: برنامه‌های عمرانی، اقتصادی، عملیاتی، فرهنگی و ... ارائه شده نامزدها در آینده بررسی می‌شود و هر برنامه‌ای که در راستای پیشرفت شهر باشد و اعضای شورا را قانع کند شانس‌ رأی‌آوری بیشتری خواهد داشت.

بیاتی با بیان اینکه ارائه برنامه‌های بلندمدت برای ما مهم است، گفت: به طور مثال اگر فردی اجرای پروژه عمرانی نظیر برج‌های دو قلو را مطرح می‌کند باید برنامه جذب اعتبارات را نیز بگوید.

وی با بیان اینکه افرادی که در جلسه فردا حاضر می‌شوند هنوز مشخص نیست، افزود: اگر با همین روند پیش رویم با این تعداد نامزد ۱۰ الی ۱۱ روز دیگر همه برنامه‌ها شنیده می‌شود.

بیاتی با اشاره به اینکه پخش زنده همه این جلسات از نظر اعضای شورا مشکلی ندارد، گفت: برای این روند تنها یک آسیب یعنی خستگی مردم از همراهی هر شب با پخش زنده پیش‌بینی می‌شود که حل این آسیب بسته به تدبیر اصحاب رسانه دارد، هرچند همه جلسات توسط شهرداری ضبط می‌شود تا در آینده عملکرد شهردار نسبت به بیاناتش در این جلسات بررسی شود.

 به گزارش خبرگزاری فارس، امیر کوهی کمالی، محمدرضا امیدی، محمدصادق اسلامی و محسن پژوهش کمتر از ۲۴ ساعت از اعلام اسامی توسط اعضای شورا از نامزدی شهرداری شهرکرد انصراف دادند.

ظاهراً نام برخی از افراد بدون اطلاع اشخاص در جلسه شورا به عنوان نامزد شهردار اعلام شده‌ است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدرضا بیاتی رییس شورای اسلامی شهر شهرکرد انتخاب شهردار پخش زنده ارائه برنامه اعضای شورا برنامه ها پخش زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۸۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قراردادهای سفر زاکانی به چین محرمانه است

رئیس شورای شهر تهران گفت: قراردادهای شهردار تهران در چین محرمانه بوده و انتشار آن مشکل امنیتی دارد. این قراردادها زیر نظر متخصصین وزارت امور خارجه و بانک مرکزی منعقد شده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران پیش از آغاز دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز یک فوریت مصوبه تکمیل طرح آب و فاضلاب شهر بررسی می‌شود، اظهار کرد: برای تمدید این مصوبه یک فوریت ارائه شده است.

وی با اشاره به سامانه پایش مصوبات شورا گفت: این سامانه پیش از این در شورا پایه‌گذاری شده بود اما متوقف ماند و امروز از این سامانه رونمایی خواهد شد و کل مصوبات بعد از پایش در این سامانه بارگذاری و در دسترس قرار خواهد گرفت.

چمران ادامه داد: در جلسه امروز همچنین گزارش سه‌ماهه حساب درآمد و هزینه شهرداری توسط خزانه‌دار شورای شهر ارائه خواهد شد.

ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به مفقود شدن یکی از کارگران خدمات شهری منطقه 15 در پی بارش باران تصریح کرد: این کارگر زحمت کش برای بازگشایی مسیر وارد نهر شده است که متأسفانه تا این لحظه هنوز پیدا نشده است و امیدواریم هر چه سریع‌تر پیدا شود البته در این مواقع کارگران باید با امنیت کار کنند.

چمران در پاسخ به پرسشی در ارتباط با حصارکشی درون پارک لاله گفت: هنوز مشخص نیست برای چه موضوعی این کار انجام شده است. بر اساس آنچه پرسیده شده است؛ پس از جشن‌های ماه رمضان احساس شده که در آنجا نیاز به چنین فضایی وجود دارد.

وی افزود: البته قرار نیست درختی در این محدوده قطع شود و ما هم اجازه چنین کاری نمی‌دهیم. هنوز طرحی آماده و به شورا ارائه نشده است.

رئیس شورای شهر تهران تأکید کرد: در شورای دوره سوم مصوبه‌ای داشتیم که در بوستان‌های بزرگ می‌توانند برای خدمات مورد نیاز بوستان، ساخت و ساز انجام دهند که این موضوع نیز تنها محدود به کتابخانه و مسجد شد که آن هم باید طرح‌هایش در هیئتی که قرار داده‌ایم مصوب شود و به این ترتیب ساخت و ساز اگر از ملزومات پارک باشد به شرط عدم قطع درخت امکان دارد.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در واکنش به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا قراردادهای حمل و نقل در سفر زاکانی؛ شهردار تهران به چین محرمانه است یا خیر گفت: قرارداد را هر عضوی خواسته در اختیارش قرار گرفته است. قراردادها محرمانه است و انتشار آن مشکل امنیتی دارد اما زیر نظر متخصصین وزارت امور خارجه و بانک مرکزی منعقد شده است. چنین قراردادی در سال 1396 نیز وجود داشته و مورد خاصی ندارد. در ساخت واگن‌ها تکنولوژی به کشور وارد می‌شود و این تفاوتی مترقی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • قراردادهای سفر زاکانی به چین محرمانه است
  • جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت
  • میدان عرضه دام زنده در نانواخانه شهرکرد احداث می‌شود
  • میدان عرضه دام زنده احداث می‌شود