Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در یک دیدار پر گل تیم کیان نیشابور را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز سه شنبه _بیست و سوم فروردین ماه_ تیم فوتبال زنان ذوب آهن در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰ مهمان کیان نیشابور بود.

شاگردان سمیه شهبازی با هتریک سمیه خرمی و دبل سمیه فیضی پیروز میدان لقب گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار که در ورزشگاه آزادی تربت جام برگزار شد در ابتدای مسابقه با قطعی برق دو مرتبه متوقف شد و پس از وقفه‌ای از سر گرفته شد.

کد خبر 568050

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن فوتبال زنان لیگ برتر فوتبال بانوان فوتبال بانوان تیم فوتبال بانوان ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۸۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد


به گزارش تابناک؛ عبدالعلی علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس (مالک جدید باشگاه استقلال)، برنا فیروزی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان و احمد شهریاری مدیرعامل شرکت پارک‌های پتروشیمیایی افق خلیج‌فارس و نماینده تام الاختیار این هلدینگ در باشگاه فوتبال استقلال، عصر دیروز در کمپ تیم‌های ملی کشتی حضور یافتند.

به نقل از ورزش سه علی عسگری، فیروزی و شهریاری پس از دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و بازدید از امکانات کشتی کشور،‌ با ملی پوشان کشتی آزاد در اردو دیدار و گفت‌وگو کردند.

 
فدراسیون کشتی با انتشار تصاویر این دیدار، جزییات بیشتری در خصوص صحبت‌های مطرح شده منتشر نکرده است.

دیگر خبرها

  • مزار شهید آیت‌الله مطهری در قم گلباران شد
  • مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • ساخت پد فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور آغاز شد
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند