Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ویارئال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توانست با تساوی در آلیانتس آرنا مقابل بایرن مونیخ، در مجموع با برتری 2-1 به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت یوفا، حال یولیان ناگلزمان که در اولین فصل حضور خود در بایرن مونیخ، تجربه ناموفقی را در لیگ قهرمانان اروپا پشت سر گذاشت و با بایرن مقابل ویارئال از دور این رقابت‌ها به کنار رفت، پس از پایان بازی در مصاحبه‌ای در مورد نمایش بایرن مقابل ویارئال و نرسیدن آن‌ها به اهدافشان در این فصل صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناگلزمان در این مصاحبه گفت:

بازی اول کلیدی بود، ما در آنجا به اندازه کافی خوب نبودیم. امروز یکی از بهترین بازی‌های خود در چند هفته اخیر را انجام دادیم. ما از همان ابتدا حریف را تحت فشار زیادی قرار دادیم. ایجاد موقعیت در برابر چنین دفاع عمیقی سخت است. نیمه نهایی همیشه حداقلی‌ترین هدف ما است. ما نتوانستیم به آن برسیم. تنها قهرمانی در لیگ برای بایرن مونیخ کافی نخواهد بود.

 ناگلزمان در مورد موقعیت از دست رفته توماس مولر در نیمه دوم و گل تساوی ویارئال در دقیقه 88، گفت:

 توماس باید آن را گل می‌کرد. شما تعداد زیادی از این موقعیت‌ها را به دست نخواهید آورد. گل ویارئال؟ ما جلو کشیدیم و فضا (پشت سر خود) را باز و آزاد گذاشتیم. این (گل) خیلی تلخ بود. 

 ناگلزمان در مورد وضعیت دشواری که پس از این نتیجه در چند هفته آینده تجربه خواهد کرد، گفت:

من نمی‌ترسم. چیز‌های بدتری نیز در جهان وجود دارند.

 همچنین گفتنی است، یولیان ناگلزمان در مصاحبه خود گفت که لوکاس هرناندز را به دلیل مصدومیت تعویض کرده است.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر کنایه احمد سعادتمند به فرهاد مجیدی؛ مقصر همه جام نگرفتن ها من هستم! حقیقی: حرف مفت می زنند که من پنالتی گیر نیستم / فیلم پیراهن اول احتمالی آرژانتین در جام جهانی 2022 / عکس نام کریم بنزما در صندوق رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری فرانسه

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. با توجه به حساسیت‌های این بازی، کادرفنی استقلال در چند روز اخیر به صورت تمام وقت در حال آنالیز دیدارهای اخیر تراکتور بوده است.

به نقل از تسنیم همچنین اعضای تیم استقلال امیدوارند با توجه به واگذاری این باشگاه به هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات‌شان را تا قبل از دیدار با تراکتور دریافت کنند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900583

دیگر خبرها

  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو
  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد